Szekeres Viktor

Az RTL Klub falhoz állította a TV2-t, amely visszavágott

Nem tudott mit kezdeni az RTL Klub új sorozataival a TV2, így első nekifutásra a jelenlegi legnézettebb hazai csatornának számító RTL győzelmét lehet elkönyvelni, de a TV2-nél minden bizonnyal fogadkoznak - messze még a háború vége.

Mondhatjuk azt is, hogy az RTL Klub az uborkaszezont használja fel pár új sorozatának eltüzelésére, de mindez nézőpont kérdése, hiszen az a kijelentés is áll, hogy olyankor akarják őket felfuttatni, megismertetni a közönséggel, amikor sokszor látott filmek és sorozatismétlések a vetélytársak.

Ez volt a helyzet a múlt keddi Chuck - Minden lében négy kanál duóval, melynek a Kiképzőtáborral kellett megküzdenie, s a Hazudj, ha tudsz - Döglött akták páros is Doktor House-ismétléseket kapott konkurenciának, no meg új Szellemekkel suttogó-epizódokat.

A végeredmény totális RTL-es siker lett, hiszen a Chuck 30, míg a Minden lében... 20% fölötti közönségarányt ért el a TV2 16,6% share-t produkáló filmjével szemben - a 18-49-es kereskedelmileg releváns korosztályban. A szerdai napon már szorosabb volt a küzdelem, ráadásul a TV2 javára dőlt el, hiszen Tim Roth új sorozata az említett csoportban 23-25,9 arányban kapott ki a Doktor House ismétlésétől, míg a régi ügyekkel foglalkozó krimi hibahatáron belül, 22-22,8-as vereséget szenvedett Jennifer Love Hewitt szellemes sorozata ellen, ha a közönségarányokat nézzük.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • winnie #16
    jajj, nem besértődni kell, ha valaki csúnyát mer szólni. most komolyan. hogy válaszoljak annak, aki azonnal duzzogni kezd? értelmesen is lehet nemtetszést nyilvánítani.

    " de értelmeset te se tudsz hozzátenni."

    én SEM? akkor te sem? vedd észre, hogy tegnap reggel magad nyilvánítottad ki, hogy fogalmad sincs a témáról, s rá 3 órára máris kinyilvánítottad az Igazságot. én kérek elnézést, ha ezen nagyot mosolyodtam.

    "Előbb gondold végig a hülyeségeidet, mielőtt post-olsz."

    ez rád vonatkozik gondolom. azon mit kell végiggondolni, hogy "nem értesz hozzá"?

    a véleményem az egy dolog, de magáról a témáról már írtam 25-ször a fórumon. egy ideje nem teszem, mert egyszerűbb lenne bármelyik kommentemet bemásolni. aminek megint nincs sok értelme. ha nincs keded kommentek között keresni és nem vagy képes a neten körbenézni, ahol nálam jóval okosabbak írnak a témáról, akkor nem tudok mit mondani. (megtisztelő, hogy az én véleményem érdekel, komolyan.)

    (de tényleg, a többiekre nézve lenne sértő, ha megint elindulnák a kályhától, hogy mi a statisztika és, ha valakinek nem is tetszik az általa kihozott eredmény, akkor miért mindig papírforma a nézettség, hogy mik a tendenciák és, ami a legfontosabb: hogy egy tévé feladata az, hogy olyan műsorokat készítsen a nézettségek több éves alakulásának elemzése után (ilyen szempontból tök mindegy, hogy valós vagy kamu adatokat közölnek), amik a kívülről-belülről ismert számokat felfele mozdítják el.

    siker az, amikor egy tévé jól becsüli meg a múlt alapján, hogy a mért adatok jók lesznek. bukás az, amikor egy tévé rosszul mérte fel a múltbeli adatokat. a tévézés erről szól. olyan műsort kell kínálni, ami pozitív hatással van a mérésekre.
  • Taybore #15
    Bocsánat. Te biztosan médiaguru vagy, de értelmeset te se tudsz hozzátenni. Ha te olyan "látványosan értesz hozzá" akkor miért nem osztod meg velünk a véleményed, ahelyett hogy másokat (főleg engem) kezdenél fikázni. Előbb gondold végig a hülyeségeidet, mielőtt post-olsz.
  • Silenzio #14
    Így van, a T-home, a UPC és szerintem már a Digi új, (valóban) digitális csomagjai is képesek feedbacket küldeni a cégnek. Jól ki van ez találva, ha végre megszűnik az analóg műsorszórás Mo.-on, na, akkor lesz REPREZENTATÍV, hogy mit hányan néznek. Ez így szerintem szart sem ér, bár az szintén ironikus, hogy vélt vagy valós (ki tudja, mennyire hiteles) adatok befolyásolják az egész piacot. Az 1000 ember helyében én vagy a legigényesebb művészfilmeket nézném, vagy a legputribb, ótvar csatornákat (Bebe TV, Story TV, mittoménmilyen tematikus csatornák), akkor aztán megdőlne a papírforma. Legyünk média(t)erroristák, ó jeee!!! :D
  • Silenzio #13
    Szerintem meglehetősen ironikus, sőt, röhejes, hogy a Lie to Me, ami egy House-parafrázis, és mellesleg nagyon jó, épp a House ismétléseitől kapott ki. Persze meg kell nézni egy-két részt, hogy az ember lássa a párhuzamokat, de le sem tagadhatná, miből merített. Csak épp itt nem az emberi test a rejtély kulcsa, hanem a lélek.
  • winnie #12
    "Ez akkor is egy kvázi légből kapott fals adat,"

    látványosan nem értesz hozzá, de köszönjük emese.
  • Taybore #11
    Én meg ezért nem nézek TV-t :) (Max Forma 1-et kb 2hetente 2 órát)
  • szuszék #10
    Azzal versenyeznének, melyik csatorna ad kevesebb reklámot, mert nekem tele a hócipőm vele, hogy főműsorban 20 perc film, 10 perc dögunalom reklám, és ezzel mi, nézők keressük meg neki a paradicsomi üdülésre való pénzt.
    Én átkapcsolok az animal planet -re, legalább ott van értelmesebb műsor, mint az állandó ismétlések.
  • Taybore #9
    Ez akkor is egy kvázi légből kapott fals adat, és max. arra jó, amit GulaSoft írt, másra nem.
  • ldavid #8
    x mérőkészülék alapján osztanak/szoroznak
    azt mondjuk megnézném, mi lenne, ha mindenkit pontosan tudnának mérni
  • stng #7
    Én imádom Chuck-ot és a Hazudj, ha tudsz - Döglött akták páros sem rossz.