Szekeres Viktor
Egyre több rabja lesz a Cool Tv-nek
Fizetett hirdetésekben szoktak olyan jelzőket használni, mint a "dinamikusan fejlődő", de most mi is előkapjuk, mert a Cool úgy tűnik, hogy hosszas szerencsétlenkedést követően végre rátalált a helyes útra.
Az átlagember pedig amúgy is örülni szokott, amikor nem a két nagy viszi el a pálmát, nem csak ők osztoznak azon a bizonyos tortán, hanem a kisebb tévék is kapnak egy-egy szeletet belőle.
Mint például a Cool TV, mely az elmúlt héten csúcsot döntött, mind teljes nap, mind főműsoridőben - köszönhetően többek között meglepően jól teljesítő valóságshow-juknak, A pokol hetének. A heti átlagos közönségarányát tekintve működése óta a legjobb eredményt érte el a 18-49 évesek körében.
Az országos terjesztésű M1 csatorna előnye csupán a földi antennával rendelkező háztartásokból adódik, ahol a Cool egyáltalán nem fogható. Azon csoportban ugyanis, ahol a földi sugárzású csatornákon kívül más adó is fogható, a Cool megelőzte a legnagyobb közszolgálati televíziót (Közönségarány a 18-49 éves, sokcsatornás háztartásokban élők körében.)
Az átlagember pedig amúgy is örülni szokott, amikor nem a két nagy viszi el a pálmát, nem csak ők osztoznak azon a bizonyos tortán, hanem a kisebb tévék is kapnak egy-egy szeletet belőle.
Mint például a Cool TV, mely az elmúlt héten csúcsot döntött, mind teljes nap, mind főműsoridőben - köszönhetően többek között meglepően jól teljesítő valóságshow-juknak, A pokol hetének. A heti átlagos közönségarányát tekintve működése óta a legjobb eredményt érte el a 18-49 évesek körében.
Az országos terjesztésű M1 csatorna előnye csupán a földi antennával rendelkező háztartásokból adódik, ahol a Cool egyáltalán nem fogható. Azon csoportban ugyanis, ahol a földi sugárzású csatornákon kívül más adó is fogható, a Cool megelőzte a legnagyobb közszolgálati televíziót (Közönségarány a 18-49 éves, sokcsatornás háztartásokban élők körében.)