Szekeres Viktor
Bukta az új Puskás Öcsi-film?
Múlt csütörtökön 5 új film mutatkozott be a hazai mozikban, s bizony egy kivételével mindegyik meglehetősen visszafogottan szerepelt. S hiába akadt közülük 3D-s premier, az sem váltotta meg a világot.
Pedig a háromdimenziós előadások mindig vonzzák a nézőket, legyen szó akár itthon 2D-ben is játszott filmekről, mint a Volt, vagy a csak 3D-ben vetítettekről, mint a Véres Valentin 3D. Előbbi csak Budapesten már 87 ezer nézőnél tart, míg utóbbit 29 ezren látták és szinte folyamatosan telt házakkal fut, így nem meglepő, hogy ismét magasan a legjobb vetítésenkénti bevétellel (132 ezer forint per előadás) rendelkezett a héten.
A heti sikeres premier, ahogy az várható volt, Jennifer Aniston és Owen Wilson filmje, a Marley meg én volt, mely 18614 nézőt fogott meg annyira, hogy az első hétvégéjén jegyet váltson rá Budapesten. Ez természetesen elég volt az első helyhez, hiszen a továbbra is második Gettómilliomost már csak 9311-en látták. A Coraline és a titkos ajtó mindössze a hetedik helyen mutatkozott be, Henry Selick animációja 4201 embert késztetett pénzköltésre.
Almási Tamás új dokumentumfilmjének, a Puskás Hungary-nek a teljesítménye a multiplexes vetítések ellenére is csalódást keltett, az 1944 fizető néző mindössze a 16. helyre volt a hétvégi budapesti toplistán (a 26 ezres vetítésenként átlag sem biztató...), míg az SPI premierje a nácigeneráció gyermekeiről, vagyis az A Baader Meinhof csoport 988 nézővel a 20. helyen mutatkozott be.
Pedig a háromdimenziós előadások mindig vonzzák a nézőket, legyen szó akár itthon 2D-ben is játszott filmekről, mint a Volt, vagy a csak 3D-ben vetítettekről, mint a Véres Valentin 3D. Előbbi csak Budapesten már 87 ezer nézőnél tart, míg utóbbit 29 ezren látták és szinte folyamatosan telt házakkal fut, így nem meglepő, hogy ismét magasan a legjobb vetítésenkénti bevétellel (132 ezer forint per előadás) rendelkezett a héten.
A heti sikeres premier, ahogy az várható volt, Jennifer Aniston és Owen Wilson filmje, a Marley meg én volt, mely 18614 nézőt fogott meg annyira, hogy az első hétvégéjén jegyet váltson rá Budapesten. Ez természetesen elég volt az első helyhez, hiszen a továbbra is második Gettómilliomost már csak 9311-en látták. A Coraline és a titkos ajtó mindössze a hetedik helyen mutatkozott be, Henry Selick animációja 4201 embert késztetett pénzköltésre.
Almási Tamás új dokumentumfilmjének, a Puskás Hungary-nek a teljesítménye a multiplexes vetítések ellenére is csalódást keltett, az 1944 fizető néző mindössze a 16. helyre volt a hétvégi budapesti toplistán (a 26 ezres vetítésenként átlag sem biztató...), míg az SPI premierje a nácigeneráció gyermekeiről, vagyis az A Baader Meinhof csoport 988 nézővel a 20. helyen mutatkozott be.