Szekeres Viktor
Az Utolsó gyémántrablás lett a legnépszerűbb film
Míg múlt héten az országos kereskedelmi tévék nézői a Karib-tenger kalózaiért voltak oda, addig ezen a héten leginkább az Utolsó gyémántrablás és a Pofa be! indult legnagyobb eséllyel a nézők kegyeiért folytatott versenyben.
A győztes pedig a vasárnap este adott Az utolsó gyémántrablás lett (1,52 millió néző), mely magabiztosan győzte le a konkurencián vele egy időben adott Bridget Jones naplóját (899 ezer néző). A TV2 heti legsikeresebb próbálkozása a szombat esti Pofa be! volt majdnem 1,1 millió nézővel, de a vele egy időben adott RTL-es Zorró álarca sem maradt le sokkal a francia komédia mögött. Érdekesség, hogy a tévénézőket nem nagyon érdekli, ha frissen, ropogósan kerül egy film bemutatásra, hiszen a tavalyi mozipremier, az Éjszaka urai Mark Wahlberggel szombat este simán kikapott Vin Diesel, Túl a mindenen című jópár éves próbálkozásától.
Azzal pedig már nem mondunk újdonságot, hogy ezúttal is inkább a fiatalok, a 18-49 évesek döntöttek úgy, hogy filmet (vagy sorozatot) néznek az RTL Klubon és a TV2-n, hiszen a 18 évesnél fiatalabb gyerekek, valamint az 50 fölöttiek még nem annyira Amerika-központúak. Ők továbbra is jobban preferálják a magyar produkciókat, a hazai híradókat, játékokat, celebekről szóló műsorokat, valamint a honi gyártású szappanoperákat.
A győztes pedig a vasárnap este adott Az utolsó gyémántrablás lett (1,52 millió néző), mely magabiztosan győzte le a konkurencián vele egy időben adott Bridget Jones naplóját (899 ezer néző). A TV2 heti legsikeresebb próbálkozása a szombat esti Pofa be! volt majdnem 1,1 millió nézővel, de a vele egy időben adott RTL-es Zorró álarca sem maradt le sokkal a francia komédia mögött. Érdekesség, hogy a tévénézőket nem nagyon érdekli, ha frissen, ropogósan kerül egy film bemutatásra, hiszen a tavalyi mozipremier, az Éjszaka urai Mark Wahlberggel szombat este simán kikapott Vin Diesel, Túl a mindenen című jópár éves próbálkozásától.
Azzal pedig már nem mondunk újdonságot, hogy ezúttal is inkább a fiatalok, a 18-49 évesek döntöttek úgy, hogy filmet (vagy sorozatot) néznek az RTL Klubon és a TV2-n, hiszen a 18 évesnél fiatalabb gyerekek, valamint az 50 fölöttiek még nem annyira Amerika-központúak. Ők továbbra is jobban preferálják a magyar produkciókat, a hazai híradókat, játékokat, celebekről szóló műsorokat, valamint a honi gyártású szappanoperákat.