Szekeres Viktor

Az RTL Klub szuperfilmekkel támad

Miközben a TV2 egyelőre szemérmesen hallgat tavaszi terveiről, az RTL Klub sajtótájékoztatójával elfoglalta a média híreiről tudósítást adó lapokat, így a sorozatok dömpingje után a csatorna tavaszi kínálatáról is érdemes beszámolni.

Szokás szerint minimum heti egy premierfilmmel várja a nézőket az RTL Klub, bár mindig nehéz megjósolni, hogy melyik film hozza a nagy nézettséget: az eleve tévére készített, világpremier jellegű bemutató (ld. Jack Hunter), a moziban is sikert arató filmek, amiket "mindenki" látott, vagy pedig a filmszínházakban visszafogottan szereplő alkotások. Mindegyik kategóriából akadtak nagy sikerek és meglepő bukások, hiszen itthon, a 2008-as nézettségi adatok szerint a Bud Spencer-Terrence Hill páros mellett Chuck Norris és Steven Seagal számít biztos nézettséget hozó névnek.

Tavasszal a gyerekfronton az RTL elhozza Tim Burton látványos pszichomeséjét, a Charlie és a csokigyárat, valamint a Harry Potter és a Tűz serlege című produkciót, komédiák terén láthatjuk a Ki nevel a végén?-t Adam Sandlerrel, a Gorilla bácsit Vin Diesellel, a Nagyon nagy Ő-t Jack Blackkel és az Ünneprontók ünnepét Owen Wilsonnal.

A pörgős, akciódús filmek kínálatából kiemelendő Pierce Brosnan és Az utolsó gyémántrablás, Keanu Reeves és a Constantine - A démonvadász című képregény-adaptáció, A sziget Ewan MacGregorral és persze napjaink egyik legtrendibb filmes sorozatának, az új Denevérembernek az első része, a Batman: Kezdődik!. Az említettek mellett Jodie Foster a Légcsavarral, Uwe Boll a Király nevébennel, George Clooney a Szirianával, Harrison Ford két hatalmas bukásával, a Tűzfallal, valamint a Hollywoodi őrjárattal és George Lucas a Sith-ek bosszújával küzd meg a nézők kegyeiért.

Sőt, akinek elege van az amerikai filmekből, az a Macskafogó második részét, valamint a Zuhanórepülést is megnézheti, viszont utóbbit csak nagyon óvatosan, hiszen mint ismeretes, a film a producer elmondása szerint vírust tartalmaz, amelyet jogászok bevonásával fejlesztettek ki és a letöltők merevlemezét teszi tönkre.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Harry Seldon #35
    Köszönöm becses soraidat, igazán megtisztelő. Lebutázol, stb. és én beszélek magas lóról?

    Oké, nézzük meg, milyen paci ez. Nos, igen. Nem eszi a 10-15-20 éves, milliószor leadott-kihányt, XYZ-kategóriás mocskot. Első számú butaság. Nem eszi a rémostoba, felszines, tehetségtelen, önmagukat körbefuttató nulla "sztárok" nulla értékkel bíró showműsorait. Kettes számú butaság.

    Rettenetesen ostoba vagyok amiért nem tetszik az a mélyen elvadult, vadkapitalista szemléletmód, ahogy a kereskedelmiek eladják a szemetet a nézőnek. Ahogy egyre lejebb viszik az igényeket, ahogy egyre gyengébb felhozatatllal vesznek részt a népbutításban.

    Rémesen unintelligens dolog nem nézni kereskedelmi csatornákat és pláne durván debil az, aki nem kedveli a reklámokat.

    Nem nézek tévét, mégis van 115 csatornám. Hülye megalomán vagyok. Vagy csak a barátnőm és a gyerekem is tényezők és nem erőszakolom rájuk a saját meggyőződésemet...

    A reklámfóbia az szerinted valami rémesen negatív dolog, igaz? A reklám szép, a reklám jó, a reklám hasznos, a reklám a barátod. Meggyőződéseddel ellentétben nekem nincs szülkségem arra, hogy reklámokból tájékozódjak az intelligens joghurtról, mert van szemem, tudok olvasni,így meglepően könnyen el tudok navigálni bármilyen boltban vásárlás idején...

    Leveled végére pedig az elején reagáltam.
  • CaptainRumi #34
    az egy dolog, hogy ők mit írnak le papíron, és milyen amikor a filmet nézed...

    az meg egy másik dolog, hogy Amerikában, hogy van...ez nem Amerika, még ha próbáljuk is majmolni...
    A hazai kereskedelmi csatornák saját maguk vágják a filmeket, olyan filmeket is amiből nem készült a te általad említett tévés verzió.
    Az eredmény pedig meg is látszik még annak is aki elsőre nézi a filmet.

    de engem igazából nem érdekel és nem is vagyok felháborodva, csak azokat sajnálom akiket meglehet etetni ilyen szarral.
  • winnie #33
    "Én nem tolerálom, tehát nem igazán nézek tévét."

    ezt mondom. hogy az osztja az észt, az sír, aki nem is néz tévét. (kérdés, hogy miért teszi ezt a többmillió tévénéző nevében?)

    "az, hogy szanaszét darbolnak egy filmet a szaros intimbetét és más elmebeteg hülyeségek miatt. "

    erre komolyan most jöttél rá? ingyen kapsz valamit és még neked áll feljedbb, ha a csatorna reklámokkal szakítja meg a műsorokat? vicces.

    "Azért érdekelne, hogy reklám hatására kivásárol, de sajnálom szegényeket."

    többek között te. ha nem lenne reklám, sok dologról nem értesülnél.

    "A másik, hogy inkább fizetek többet a kábelért, aztán hali reklámok. Mert ugyefizetek a kereskedelmi csatornák okán is, a csomagban, igaz? Tehát ha úgy nézzük fizetős csatornák ezek is, még ha nagyon olcsóak, akkor is."

    nem fizetős csatornák, senki nem kötelez arra, hogy kábeltévéd legyen, foghatod őket szobaantennával is. az, hogy te megalomán vagy és annak ellenére, hogy nem nézel tévét kell vagy 60 csatorna és még fizetsz is, az egyéni szoc. problem. a legtöbb ember 1-2-3 csatornával elvan, csak sokak szerint szörfözni jó

    "A teljes arculatuk, a debilitásuk, a nevetséges felhozataluk, a reklámdömpingjeik és a sötét ostoba embereket megcélzó programjaik okán."

    megint reklámfóbia. hány éves vagy? hol éltél eddig? már leírtam, hogy a hazai tévéken nevetségesen kevés reklám van (oké, nyilván a nagy tévéken, mert a natgeo vagy a discovery sokkal többet reklámoz.)

    hidd el, ezerszer inkább a tévénézők, mint az ilyen nevetségesen magas lóról lebeszélő buta emberek, mint te:) (egy dolog, hogy magadat nem sorolod a köznép közé, de az, hogy még közéjük is köpsz, megkérdőjelezi önmagad feljebb sorolását.)

    hiába panaszkodsz, hiszen, ha a prémium csatornákat kiveszzük, akkor még mindig a kereskedelmi tévéken vannak a legjobb/legigényesebb filmek, de hogy eleve tévére gyártott produkciót válasszak, a legjobb/legigényesebb sorozatok, hiszen a legjobbakat, a legdrágábbakat csak ők engedhetik meg maguknak. ez logikus.
  • winnie #32
    "TV2: az óránkénti 12 percet legalább 4 részletben adják be nekünk így egy átlag hosszúságú filmet kb nyolcszor szakítanak meg."

    butaság, ez törvényben meg van határozva, a kedvedért megnéztem az előző napi nézettségeket, ahol ugye a reklámok is műsorszámként vannak felsorolva, de sehol sincs ilyesmiről szó.

    "a jelenetkurtításokról meg no comment mert az tényleg geciség"

    az egyetlen, ami no komment, az valóban a jelenetkurtítás, hiszen az az egyetlen dolog, ami logikus, amire szükség van, ami létezik, amióta tévé a tévé. csak itthon valamiért még mindig újdonság, míg amerikában maguk a stúdiók eleve úgy csinálják a mozifilmek egy részét is, hogy előre belövik a reklámhelyeket és tudják, hogy mely jeleneteket lehet kihagyni egy esetleges tévés verzió elkészítésénél. a nem prémium tévének ez alényege.
  • Harry Seldon #31
    Én nem tolerálom, tehát nem igazán nézek tévét. Nem kell tolerálnom. És lehet ezt magyarázni így, meg úgy, a lényeg az, hogy szanaszét darbolnak egy filmet a szaros intimbetét és más elmebeteg hülyeségek miatt. Azért érdekelne, hogy reklám hatására kivásárol, de sajnálom szegényeket.

    A másik, hogy inkább fizetek többet a kábelért, aztán hali reklámok. Mert ugyefizetek a kereskedelmi csatornák okán is, a csomagban, igaz? Tehát ha úgy nézzük fizetős csatornák ezek is, még ha nagyon olcsóak, akkor is.

    De mint mondtam, nincs gond. Nem nézek rtl-t és tv2-t sem. A teljes arculatuk, a debilitásuk, a nevetséges felhozataluk, a reklámdömpingjeik és a sötét ostoba embereket megcélzó programjaik okán.

    Szóval nem, egyáltalán nem érdekel, hol mennyi reklámot adnak le, és nem, egyáltalán nem kell tolerálnom az égvilágon semmit.
  • CaptainRumi #30
    *bevágják a reklámot
  • CaptainRumi #29
    nem is azzal van a gáz, hogy reklámot nyomnak be, hanem azzal ahogyan benyomják...
    RTL KLUB: le se szarják hol tart a film, ha épp szövegel valaki, akkor is bevágják a szöveget ( lásd. Szikla)

    TV2: az óránkénti 12 percet legalább 4 részletben adják be nekünk így egy átlag hosszúságú filmet kb nyolcszor szakítanak meg.

    reklám kell..mert ők abból élnek. mi meg nem szétrobbanni készülő húgyhólyaggal nézünk végig egy filmet...de jobban is megoldhatnák

    a jelenetkurtításokról meg no comment mert az tényleg geciség
  • Athor #28
    Nos... én nem akarok vitázni. Nyilván okkal van annyi reklám a tévében, valamiből élni kell ugye. De az tény, hogy aki csak egy kicsit is szeret mozizni, filmeket nézni, azt azért igencsak fel szokta húzni a sok reklámszünet, meg ok nélküli megvágás, mindenféle mondvacsinált ürüggyel. Ez persze nem csak a mozifilmekre igaz, de még egy átlagos sorozatepizódra is. És nem, a legkevésbé sem vigasztal, hogy Amerikában sokkal kevésbé tolerálható a reklámmennyiség!
    És persze, hogy az teszi szóvá ezt, aki nem is tévézik, hiszen megvan annak az oka, hogy miért nem. Az átlag magyar szellemi szintje meg nem ér el addig, hogy felfogja, ez így, ahogy van, SZAR! A letöltést meg a pedofíliához hasonlítani... hát lol.
    És végül... szerintem senki nem gondolja úgy, hogy a letöltés nemes tett lenne. Viszont amíg az üres lemezek is matricásak, jogdíjasak, azaz alapból feltételezik, hogy én valami illegálisat fogok rá kiírni, tehát a cd megvásárlójáról eleve feltételezik, hogy bűnös (pedig tudtommal jogállamban élünk, ahol mindenki ártatlan, amíg be nem bizonyosodik a bűnössége), addig ne szóljon már be senki, mikor nemtetszésünket fejezzük ki a csatornák reklámtúltengése végett!

    Nem szoktam postolni, csak néha elolvasom az adott cikkekhez a hozzászólásokat. De te, winnie, kissé felhúztál. Ha jól értettem, te is szoktál, mondjuk úgy, alkalmanként letölteni. Tehát mindazt, amit leírtam, te is tudod. Akkor meg mi értelme van az ilyen provokatív szövegnek? Szeretsz vitatkozni? Vagy valami "beépített ember" vagy? Mer' hogy nem vagy őszinte, az tuti. Vagy a közösséggel, vagy magaddal.

    Ehh, mind1.
  • winnie #27
    szerintem kicsit álomvilágban élsz. itthon még bőven tolerálható a reklámmennyiség, főleg, hogy szabályozva van az is, hogy amerikával ellentétben hányszor szakíthatják meg a műsorszámot. ott a 18 percnyi reklámmal akár 6-7-szer is, itthon a 12 perccel egy órát max kétszer.

    ez a normális meg az, hogy vannak prémium tévék, amikért fizetsz és nem kapsz reklámot (ismerős a netről a megoldás?) - nem az, ami volt a pártállamban vagy az általunk finanszírozott állami tévében van.

    minden szolgáltatásért fizetni kell és, szvsz, lehet ütni, de az a lehető legpraktikusabb megoldás, hogy ha az ember azzal fizet, hogy néha reklámot nézhet. (ami nem muszáj) szokás szerint persze csak az sír, aki nem is tévézik.
  • winnie #26
    attól, hogy nem büntetik, még komolyan azt hiszed, hogy ez teljesen elfogadott , legális módszer? a következő körben azzal jönnek majd, hogy a pedofília is szép dolog, ha az embernek nincs pénze és thaiföldi kisfiúra.

    töltünk, mert tölteni jó, de nehogymár azt higgye valaki, hogy az nemes tett.