Szekeres Viktor
Eltolják a Szállító 3. hazai premierjét
Eleinte a Jason Statham-akciófilmeket kedvelők maroknyi tábora örvendezett, hogy a Szállító legújabb részét majdnem az amerikai premierrel egy időben mutatja be az SPI, de sajnos arról kell beszámolnunk, hogy késik a film magyar bemutatója.
Ez persze a szemfüleseknek feltűnhetett, hiszen eredetileg december 4-ére volt kiírva az első itthoni vetítés, s a film előzeteseit minden Alkonyat-néző megtekinthette (még akkor is, ha nem azonos a célcsoport, hiszen a forgalmazó megegyezik) - viszont nem került bemutatásra múlt héten. A lépést az SPI logisztikai és versenykörnyezeti okokkal magyarázta.
A Szállító 3. így február 5-én fog mozikba kerülni Magyarországon és azt az eddigi nézői érdeklődést látva leszűrhető, hogy az 1. rész bevételeit (világszerte 43 millió dollár) tromfoló 2. epizód (világszerte 85 millió dollár) után a harmadik Szállító-film iránti érdeklődés, köszönhetően annak, hogy a kettes számot viselő epizód nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, csökkent valamelyest a mozikban.
De, ahogy eddig is, a viszonylag olcsó film (30 millió körüli gyártási- és 25-30 milliós marketingköltség) a tékás és DVD-t vásárló közönség segítségével fog rentábilisnak bizonyulni.
Ez persze a szemfüleseknek feltűnhetett, hiszen eredetileg december 4-ére volt kiírva az első itthoni vetítés, s a film előzeteseit minden Alkonyat-néző megtekinthette (még akkor is, ha nem azonos a célcsoport, hiszen a forgalmazó megegyezik) - viszont nem került bemutatásra múlt héten. A lépést az SPI logisztikai és versenykörnyezeti okokkal magyarázta.
A Szállító 3. így február 5-én fog mozikba kerülni Magyarországon és azt az eddigi nézői érdeklődést látva leszűrhető, hogy az 1. rész bevételeit (világszerte 43 millió dollár) tromfoló 2. epizód (világszerte 85 millió dollár) után a harmadik Szállító-film iránti érdeklődés, köszönhetően annak, hogy a kettes számot viselő epizód nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, csökkent valamelyest a mozikban.
De, ahogy eddig is, a viszonylag olcsó film (30 millió körüli gyártási- és 25-30 milliós marketingköltség) a tékás és DVD-t vásárló közönség segítségével fog rentábilisnak bizonyulni.