Szekeres Viktor

Senki nem állítja meg az Őrülteket

Az eredetileg Mad Men címmel futó Reklámőrültek, mely idén a legjobb drámai sorozatnak járó Golden Globe-díj mellé a tévés Oscart, az Emmy-t is bezsebelte, nemsokára a második évadjának végéhez ér.

A díjakért zajló versengésben olyan sorozatokat, mint a Dexter, Lost vagy a House, hazavágó Mad Men 2. szezonja nagyjából 1,4 milliós nézettséggel fut Amerikában az AMC csatornán. Ez előrelépésnek számít az első évados 1,2 millióhoz képest, így nem is csoda, hogy a csatorna szívesen fogadná a folytatást.


Azonban hiába a 3. évad megrendelése, egyelőre még dűlőre kell jutni a sorozat készítőjével, Matthew Weinerrel, valamit a főszereplővel, az új George Clooney-nak kikiáltott Jonn Hammel, hiszen mindkettejük szerződése csak két évadra szólt, nevezettek egyre inkább a mozivászon felé kacsintgatnak, így ha nem sikerül megegyeznie a feleknek, akkor a Mad Men elveszítheti a lelkét.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!