Szekeres Viktor
A fiatalok a Cool-t nézik
Ha a tévézési szokások éves trendjeit vesszük górcső alá, bizony azt látni, hogy a nagy csatornák közönségaránya fokozatosan csökken és egyre észrevehetőbbek lesznek a tematikus adók, melyek mért nézettsége között továbbra is nehéz különbséget tenni.
A Cool közleménye szerint a fiatal közönség ennek ellenére minden kétséget kizáróan letette voksát a csatorna mellett, hiszen szeptemberben a 15-24 éves korosztályból közel kétszer annyian választották este főműsoridőben a Cool TV-t mint legfőbb riválisát, a VIVA TV-t.
Ami azonban mindenképpen meglepetés, hogy az elmúlt héten a Cool TV kétszer, nemcsak a versenytársait, hanem a Bár 2.0-val erősítő Viasat3-at is maga mögé utasította a legnézettebb esti órákban. Sőt, vasárnap este csak a két nagy kereskedelmi csatornának sikerült a Cool TV elé kerülnie. A 15-24-es célkorosztályban, természetesen.
A Cool közleménye szerint a fiatal közönség ennek ellenére minden kétséget kizáróan letette voksát a csatorna mellett, hiszen szeptemberben a 15-24 éves korosztályból közel kétszer annyian választották este főműsoridőben a Cool TV-t mint legfőbb riválisát, a VIVA TV-t.
Ami azonban mindenképpen meglepetés, hogy az elmúlt héten a Cool TV kétszer, nemcsak a versenytársait, hanem a Bár 2.0-val erősítő Viasat3-at is maga mögé utasította a legnézettebb esti órákban. Sőt, vasárnap este csak a két nagy kereskedelmi csatornának sikerült a Cool TV elé kerülnie. A 15-24-es célkorosztályban, természetesen.