Szekeres Viktor
Lejtőn a Cloverfield - lesz 2. rész?
Az internetes kampánynak köszönhetően a Cloverfield az év egyik legnagyobb szenzációja, hiszen az ötletes marketing nélkül biztos nem lehetett volna egy viszonylag olcsó filmre már a premier hétvégéjén 40 milliós jegyeladást alapozni. És most még csak Amerikáról van szó.
Persze a 40 milliós nyitóhétvége azt is jelentette, hogy a 100 milliós álomhatárnak búcsút mondhat a JJ Abrams producer nevével jelzett kézikamerás őrület, hiszen a felfokozott várakozással bíró filmek a premier hétvégéje után úgy süllyednek, mint a vízbe dobott kavics.
Ennek megfelelően a Cloverfield második hétvégéjén már csak 12 milliós bevételt tudott realizálni, mellyek a heti amerikai toplista 4. helyét birtokolja, a nézők pedig ahogy várható volt, megosztottak, hiszen afféle "vagy imádom, vagy utálom" kerekedett a moziból.
Mivel egyelőre az imádók vannak túlsúlyban (nem meglepő, hiszen nagyrészt azok nézték meg, akik érdeklődnek a szörnyes-menekülő emberes filmek iránt), ezért máris megkezdődtek a puhatolózások egy esetleges folytatás (vagy előzmény) irányába.
Persze a 40 milliós nyitóhétvége azt is jelentette, hogy a 100 milliós álomhatárnak búcsút mondhat a JJ Abrams producer nevével jelzett kézikamerás őrület, hiszen a felfokozott várakozással bíró filmek a premier hétvégéje után úgy süllyednek, mint a vízbe dobott kavics.
Ennek megfelelően a Cloverfield második hétvégéjén már csak 12 milliós bevételt tudott realizálni, mellyek a heti amerikai toplista 4. helyét birtokolja, a nézők pedig ahogy várható volt, megosztottak, hiszen afféle "vagy imádom, vagy utálom" kerekedett a moziból.
Mivel egyelőre az imádók vannak túlsúlyban (nem meglepő, hiszen nagyrészt azok nézték meg, akik érdeklődnek a szörnyes-menekülő emberes filmek iránt), ezért máris megkezdődtek a puhatolózások egy esetleges folytatás (vagy előzmény) irányába.