Napi Online
A tévék kaszálnak az amerikai elnökválasztáson
A helyi televíziók igen jól profitálnak abból, hogy nyílt az elnökjelöltek versenye.
Az amerikai elnökválasztási évnek még igen csak az elején járunk, ám úgy tűnik, ennek ellenére máris ki lehet hirdetni a verseny egyik győztesét.
Ez nem más, mint a televíziós reklámipar, ezen belül is egyelőre a helyi televíziókat üzemeltető cégek csoportja. A nyílt verseny és az eddig kiugróan nagy szavazói részvételi hajlandóság arra készteti az elnökjelölteket, hogy óriási összegeket költsenek reklámokra, ami csak növekedni fog, ahogy közeledik a február 5-ei szuperkedd, amikor egyszerre 20 államban tartanak előválasztásokat.
A legutóbbi New Hampshire-i forduló után a News Corp. elnöke egy konferencián elmondta, hogy rendkívül pozitív hatással volt a helyi televízió büdzséjére a kiélezett politikai harc. A számos helyi tévétársaságot birtokló cég részvényeinek árfolyama 2,2 százalékkal ugrott meg szerdán, ami azt mutatja, hogy a befektetők is látnak fantáziát az elnökválasztási küzdelemben.
Ez nem más, mint a televíziós reklámipar, ezen belül is egyelőre a helyi televíziókat üzemeltető cégek csoportja. A nyílt verseny és az eddig kiugróan nagy szavazói részvételi hajlandóság arra készteti az elnökjelölteket, hogy óriási összegeket költsenek reklámokra, ami csak növekedni fog, ahogy közeledik a február 5-ei szuperkedd, amikor egyszerre 20 államban tartanak előválasztásokat.
A legutóbbi New Hampshire-i forduló után a News Corp. elnöke egy konferencián elmondta, hogy rendkívül pozitív hatással volt a helyi televízió büdzséjére a kiélezett politikai harc. A számos helyi tévétársaságot birtokló cég részvényeinek árfolyama 2,2 százalékkal ugrott meg szerdán, ami azt mutatja, hogy a befektetők is látnak fantáziát az elnökválasztási küzdelemben.