Szekeres Viktor
Búcsúzott a TV2 történetének legnagyobb bukása
Persze, hogy az Egy rém rendes család Budapesten című sorozatról van szó, mely az Amerikában oly sikeres Egy rém rendes család feldolgozása. Hiába az eredetihez teljesen hasonló szövegkönyv, a neves színészek, a nézők magasról tettek a sorozatra.
Nemrég utoljára láthatták a kitartó rajongók a TV2 új szituációs komédiájának hattyúdalát, melynek utolsó epizódját, a 26. részt a negatív rekordnak számító 291 ezer néző élvezte a nézettségi adatok szerint. A Bándi család tehát elbúcsúzott és a jelek szerint nem is fognak visszatérni egy második évadra.
Bár a hasas szinte azonnali volt, hiszen már a bepromózott premier is hatalmas bukás volt, annak ellenére, hogy a gigaprodukciók (ld. több százmillió forintos költségvetés) első adásai meglehetősen nézettek szoktak lenni, hiszen a bemutató népszerűségére csak a reklámok hatnak, a produkció minősége nem. Ezután a TV2 még próbált trükközni a sorozat kezdési időpontjával, az RTL Klub reklámjának időpontjára időzítette, de nem sok babér termett a hazai cipőeladó családjának.
Mivel viszont a jó érzékkel megkötött szerződés alapján a megrendelt 26 epizódból minden egyes részt le kellett forgatnia a szerződő félnek, így a csatorna nem tehette meg, hogy leveszi Bándiékat a műsorról, s kénytelen-kelletlen adásba engedte a maradék részeket, sokkal kevésbé nézett időpontban, ahol a kitartó fanatikusoknak köszönhetően már apró részsikereket is arathatott a sorozat, hisz előfordult, hogy a konkurencia Alias-át felülmúlta nézettségben.
Nemrég utoljára láthatták a kitartó rajongók a TV2 új szituációs komédiájának hattyúdalát, melynek utolsó epizódját, a 26. részt a negatív rekordnak számító 291 ezer néző élvezte a nézettségi adatok szerint. A Bándi család tehát elbúcsúzott és a jelek szerint nem is fognak visszatérni egy második évadra.
Bár a hasas szinte azonnali volt, hiszen már a bepromózott premier is hatalmas bukás volt, annak ellenére, hogy a gigaprodukciók (ld. több százmillió forintos költségvetés) első adásai meglehetősen nézettek szoktak lenni, hiszen a bemutató népszerűségére csak a reklámok hatnak, a produkció minősége nem. Ezután a TV2 még próbált trükközni a sorozat kezdési időpontjával, az RTL Klub reklámjának időpontjára időzítette, de nem sok babér termett a hazai cipőeladó családjának.
Mivel viszont a jó érzékkel megkötött szerződés alapján a megrendelt 26 epizódból minden egyes részt le kellett forgatnia a szerződő félnek, így a csatorna nem tehette meg, hogy leveszi Bándiékat a műsorról, s kénytelen-kelletlen adásba engedte a maradék részeket, sokkal kevésbé nézett időpontban, ahol a kitartó fanatikusoknak köszönhetően már apró részsikereket is arathatott a sorozat, hisz előfordult, hogy a konkurencia Alias-át felülmúlta nézettségben.