Szekeres Viktor

Melyik reklámot nézzük a legtöbben a magyar tévékben?

A reklámozókat nem a műsorok, hanem a műsorblokkok közti spotok nézettsége izgatja. Vajon minket melyik reklám indít be, melyik szögez oda a fotelbe?

Az AGB adatai szerint, melyet az M1, RTL Klub, TV2, AXN, Cartoon Network, Cool, Duna TV, F+, Jetix, Minimax, National Geographic, M2, Sport Klub, Spektrum, Sport 1, Sport 2 és a Viasat 3 mért adatai alapján állítottak össze, bizony nem a nyáron nagyon menő termékek, az üdítők, sörök vagy a jégkrémek vezetnek, hanem a Pantene Straight & Smooth hajbalzsam hirdetése, mely legnézettebb spotja 20% GRP-vel bírt június első hetében.

Jellemző módon a második legnézettebb reklám nem feltétlenül a termék miatt hódít, hiszen nem sokan ismerik a Spar áruház által bevezetett Pascarel fehérnemű-családot, hanem éppen a lengén öltözött főszereplő hölgynek köszönhetően. Hasonló lehet a siker oka a negyedik helyezett Nivea férfi bőrápoló esetében is (ld. krém + izmos férfi test.)

A legnézettebb reklámmal bíró nyári termék a Pepsi Black Eyed Peas-es reklámja, mely a 3. helyet szerezte meg (18,6% GRP), utána következik a 7. helyről a Nestlé Boci jégkrémes félperce (18,1% GRP), s a Borsodi Sör csokorelkapós filmecskéje hetekig tartó jó szereplés után már csak 14. helyezett (17,5% GRP)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Runo #7
    Miért? Nézünk reklámokat? :)
  • Natsuto #6
    "Melyik reklámot nézzük a legtöbben a magyar tévékben?" - így a cím.

    De az nincs benne, hogy kik azok a "mi". A cím alapján egyértelműen arra lehet következtetni, hogy az SG szerkesztőségének a reklámnézési szokásairól van szó. Hát istenkém, ha fehérneműreklámot szeretnek nézni, akkor azt .
  • Wittgen #5
    Mikor reklámblokk van, ált akkor megyek szendót csinálni, wc-re, stb, ha meg nem, akkor egyből átkapcsolok egy másik adóra a reklám végéig. Ennyit arról, hogy reklámot nézek.
  • Atisz #4
    Jogos. A hiba ismét a címadásban keresendő...

    Helyesen: melyik az utóbbi idők legemlékezetesebb reklámfilmje?
  • adamboro #3
    Ezt a szart, miből állapítják meg, hogy épp melyik reklámot nézem? Esetleg abból hogy kivan helyezve x háztartásba 1 tv-adó figyelő ketyere, és méri hogy melyik csatorna fut rajta?
    Ettől a ponttól állnék le vitázni, az hogy műsorok között a reklámnál nem kapcsolok el máshova, az nem azt jelenti, hogy nézem a reklámokat.
    Én pl. és szerintem az emberek nagy többsége ilyenkor intézi el folyó ügyeit vagy megy ki enni esetleg elolvassa a műsorújságot, esetleg teletxt-et, vagy bonyolítja telefonálási elintéznivalóját.
    De nem azt a rühes reklámot nézem.
  • bertino #2
    én egyiket se, szerencsére...
  • ZoliJ #1
    hm, ezek közül csak a Black Eyed Peas-es reklámra emlékszem