Szekeres Viktor
Melyik reklámot nézzük a legtöbben a magyar tévékben?
A reklámozókat nem a műsorok, hanem a műsorblokkok közti spotok nézettsége izgatja. Vajon minket melyik reklám indít be, melyik szögez oda a fotelbe?
Az AGB adatai szerint, melyet az M1, RTL Klub, TV2, AXN, Cartoon Network, Cool, Duna TV, F+, Jetix, Minimax, National Geographic, M2, Sport Klub, Spektrum, Sport 1, Sport 2 és a Viasat 3 mért adatai alapján állítottak össze, bizony nem a nyáron nagyon menő termékek, az üdítők, sörök vagy a jégkrémek vezetnek, hanem a Pantene Straight & Smooth hajbalzsam hirdetése, mely legnézettebb spotja 20% GRP-vel bírt június első hetében.
Jellemző módon a második legnézettebb reklám nem feltétlenül a termék miatt hódít, hiszen nem sokan ismerik a Spar áruház által bevezetett Pascarel fehérnemű-családot, hanem éppen a lengén öltözött főszereplő hölgynek köszönhetően. Hasonló lehet a siker oka a negyedik helyezett Nivea férfi bőrápoló esetében is (ld. krém + izmos férfi test.)
A legnézettebb reklámmal bíró nyári termék a Pepsi Black Eyed Peas-es reklámja, mely a 3. helyet szerezte meg (18,6% GRP), utána következik a 7. helyről a Nestlé Boci jégkrémes félperce (18,1% GRP), s a Borsodi Sör csokorelkapós filmecskéje hetekig tartó jó szereplés után már csak 14. helyezett (17,5% GRP)
Az AGB adatai szerint, melyet az M1, RTL Klub, TV2, AXN, Cartoon Network, Cool, Duna TV, F+, Jetix, Minimax, National Geographic, M2, Sport Klub, Spektrum, Sport 1, Sport 2 és a Viasat 3 mért adatai alapján állítottak össze, bizony nem a nyáron nagyon menő termékek, az üdítők, sörök vagy a jégkrémek vezetnek, hanem a Pantene Straight & Smooth hajbalzsam hirdetése, mely legnézettebb spotja 20% GRP-vel bírt június első hetében.
Jellemző módon a második legnézettebb reklám nem feltétlenül a termék miatt hódít, hiszen nem sokan ismerik a Spar áruház által bevezetett Pascarel fehérnemű-családot, hanem éppen a lengén öltözött főszereplő hölgynek köszönhetően. Hasonló lehet a siker oka a negyedik helyezett Nivea férfi bőrápoló esetében is (ld. krém + izmos férfi test.)
A legnézettebb reklámmal bíró nyári termék a Pepsi Black Eyed Peas-es reklámja, mely a 3. helyet szerezte meg (18,6% GRP), utána következik a 7. helyről a Nestlé Boci jégkrémes félperce (18,1% GRP), s a Borsodi Sör csokorelkapós filmecskéje hetekig tartó jó szereplés után már csak 14. helyezett (17,5% GRP)