SG.hu

Élre tör a Madagaszkár

Beigazolódott a DreamWorks sejtése: a stúdió legújabb animációs filmje, a Madagaszkár fölényesen maga mögé utasította vetélytársait a bemutatást követő második héten.

A szórakoztató családi film ismét a "suttogó propagandának" köszönheti sikerét, azaz akik már látták, arra biztatták barátaikat, ismerőseiket, hogy ők is váltsanak jegyet a filmre. Az ingyenes "suttogó propaganda" legalább olyan hatásos, mint egy-egy produkció drága reklámkampánya a médiában, a DeamWorks ezért is számíthatott arra, hogy a Madagaszkár második hete ilyen sikeres lesz.



A filmet a kritikusok az "idei nyár Shrekjének" nevezték el, mert egyformán szórakoztató a gyerekek és a felnőttek számára, vagyis igazi családi kikapcsolódás - a magyar változatra ez különösen érvényes, hiszen ez a film is Speier Dávid magyar szövegével kerül a mozikba.

zt még nem tudni, hogy a Madagaszkár is milliárdos nagyságrendű bevételt hoz-e, mint a Shrek, de a kezdet mindenesetre ígéretes: tíz nap alatt több mint 101 millió dollárt költöttek rá a nézők a mozipénztáraknál.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!