Szekeres Viktor
Lilo és Stitch-előzetes érkezett

A Disney új filmje is kapott egy új előzetest a Super Bowl alkalmából.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl közvetítése, amin a Philadelphia Eagles csapott össze a tavalyi bajnok és esélyesebbnek tartott Kansas City Chiefs ellen - és gyalulta le őket. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 7,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért - az utolsó pár szpot már 8 millió dollárt meghaladó áron kelt el. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A Lilo és Stitch révén egy új Disney-film is kapott némi hírverést.
A film eredeti, animációs változatát még 2002-ben mutatták be és a 80 milliós alkotás nem lett világraszóló siker, hiszen az amerikai 146 millió dolláros bevétel mellé a világ többi országából csak 127 millió folyt be. Most minden bizonnyal sokkal magasabbra lövik be a lécet.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl közvetítése, amin a Philadelphia Eagles csapott össze a tavalyi bajnok és esélyesebbnek tartott Kansas City Chiefs ellen - és gyalulta le őket. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 7,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért - az utolsó pár szpot már 8 millió dollárt meghaladó áron kelt el. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A Lilo és Stitch révén egy új Disney-film is kapott némi hírverést.
A film eredeti, animációs változatát még 2002-ben mutatták be és a 80 milliós alkotás nem lett világraszóló siker, hiszen az amerikai 146 millió dolláros bevétel mellé a világ többi országából csak 127 millió folyt be. Most minden bizonnyal sokkal magasabbra lövik be a lécet.