Első körben nem világsiker a Beverly Hills-i zsaru 4

Az elmúlt hetek Netflixes sikerfilmjeihez képest visszafogottan kezdett az Axel F.

Amióta a Netflix országokra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.

Cseppet sem meglepő módon szerdán a legnézettebb film a Netflixen Magyarországon a Beverly Hills Cop: Axel F (a sorozatok között természetesen a Supacell uralkodott) volt, azonban mire mindenki legyintene, hogy ez teljesen egyértelmű és nem meglepő, érdemes megjegyezni, hogy szemben az elmúlt hetek premierjével, a film nem tarolta le (elsőre) a teljes világot, hiszen míg az Under Paris vagy az A Family Affair több, mint 80 országban első helyet ért el, Eddie Murphy egyelőre csak 62 piacon ért fel a csúcsra, de persze meglátjuk, hogy a folytatásban milyen lesz az érdeklődés

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Dynamic #4
    Milyen jópofa vagy ahogy már sokadjára veszed elő fölényeskedve ezt a "túlérzékenység" szófordulatot, miközben ironikus módon pont te vagy az aki a mai napig is árgus szemekkel figyeled az sg döglött komment szekcióját, és ezekre a heti egy-egy kommentekre is olyan túlérzékenyen reagálsz, mintha legalábbis az egyik rokonodat emlegette volna az illető.
  • zetortraktor #3
    igen, van manapság ez a túlérzékeny típus, egyre több sajnos, akit nem az érdekel, hogy valami jó vagy sem, hanem csakis az, hogy mi van kiírva rá. nem nézi meg, mert netflix, mert disney, mert sony, mert paramount, mert amerikai, mert ázsiai, mert hbo, mert sokat lőnek benne, mert sok benne a szex, mert duuurvák a poénok, nem hallgatja az együttest, mert nagymellű nők vannak a klipjeikben, nem eszik az ételt, mert állat van benne, satöbbi.

    nem a minőség számít, csak az, hogy a kis lelkinyugalom, ne sérüljön, nehogy már egy rendőr (aki fekete és csúnyán beszél) bűnözőket lőjön le, brr!
  • takysoft #2
    Én egy másik oldalt képviselek. Aki meg se akarja nézni.
    Én tudom, miről szóltak az eredeti filmek. És azt is tudom, hogy miről szól mostanában a Netflix. És a kettő nagyon más.
  • Rick Walsh #1
    Eddie Murphy-nek semmilyen beleszólást ne engedjenek a produceri munkában. Ront az élményen. Kevin Bacon, mint főgonosz az nem ide való ötlet. Nincsen kidolgozva a történet és a cselekmény. Ez így egy 4/10. Serg-et alig egy cameo erejéig visszahozzák. A rendezéssel is van bajom, majdhogynem ripacs a film. Akkor működik csak, amikor Foley maga viszi a filmet. Elég savanyú a befejezés. A port.hu-n tetszik az ott lévőknek, nekem az első három mű után magasabb az ingerküszöböm főleg a harmadikat illetően. Ez nem egy rossz film, nem is jó. Átlagos, normál film. (De ettől a munkától még nem érzem magam Beverly Hills-ben, amit itt eme alkotásban látni. Bármelyik film merészebb lett ennél. Hiányoltam azt a rengeteg csalást betörést meg szabálytalanságot amit a korábbi alkotásokban a nézők tapasztalhattak. Egy jegyet megér legfeljebb, de ez a begettósítás rengeteget vesz le a mű korábbi három alkalommal megtestesített értékéből. Ha szigorú vagyok, alig 2/10 az értékelés. Lényegesen jobb lenne, ha jobban kihasználják a szökésnél a helikopteres ötletet. Azt nem kellett volna bénázásba fojtani. Akkor öt fölé menne az értékelésem és magabiztosan elérné az elégségest. Mert ahhoz, hogy ebben az előző háromhoz hasonlóan minden klappoljon; jópár dolog hibádzik. A főgonosz hátteréből semmit nem mutatnak. Olyan az ember érzése, mintha Eddie Murphy véleményét tapasztalná Axel Foley-ról; mivel ezt a darabot már producerként is jegyzi. Ez rendben van, egyszeri jelenségnek elfogadom. De ha lesz öt, akkor: az remélem, másmilyen lesz)