Szekeres Viktor

Hatalmas siker az új Országúti diszkó

Eléggé bejött a Road House az Amazonnak.

Amióta a Netflix országra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.

Érdekes látni, hogy miközben a majdnem 100 mért piacból már csak 29-en első az Országúti diszkó (Road House) remake-je, addig itthon már hetek óta a legnézettebb a Prime Video platformon, azonban a film kapcsán nem is ez a legnagyobb szó, hanem az, hogy Amerikában a Nielsen mérései alapján az első hetében több, mint egymilliárd perc megtekintést produkált, ami az idei legjobb filmes teljesítmény, ha nem számítjuk a Netflixet, vagyis jobban kezdett, mint az Oppenheimer a Peacockon, a Taylor Swift-koncertfilm a Disney+-on vagy éppen az Aquaman 2 és a Wonka a Maxon, sőt, utóbbi platformon a Barbie-nál is kétszer erősebb számokat hozott nyitányával. Ez a teljesítmény természetesen az Amazon esetében is rekordközeli lehet, tavaly nem volt saját film, ami ennyi embert érdekelt volt az első hetében a platformon.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!