Szekeres Viktor
A gyűrűk ura: A hatalom gyűrűi továbbra is az Amazon legnézettebb sorozata
Az idei Prime Video-premierek nem fenyegették a LOTR-sorozat elsőségét.
Tavaly novemberben derült ki, hogy a The Lord of The Rings: The Rings of Power, azaz A gyűrűk ura: A hatalom gyűrűi nem csak az újoncsorozatok között számít a Prime Video legsikeresebb sorozatának, de még a veteránokat is nagy fölénnyel pipálta le, többek között az addigi királyt, A fiúkat (The Boys), melynek harmadik évados teljesítményét több tekintetben is túlszárnyalta - mindez Vernon Sanders Deadline-on interjújából derült ki, miután a Global TV for Amazon Studios vezetője elmondta, hogy a széria 25 milliós első napos nézőszáma összességében globálisan már 100 millió fölött van (ez nem azt jelenti, hogy ennyien nézték végig, és az is lehet, hogy az epizodikus nézettségek kumulálását veszik alapnak), miképpen a 24 milliárd percnyi megtekintés is rekordnak számít.
Vernon információit később a Nielsen mérései is alátámasztották, melynek év végi rangsorában a Gyűrűk ura-sorozat 9,4 milliárd perccel a 4. legnézettebb újonc saját gyártású streaming széria volt az amerikai tévés készülékes megtekintéseket monitorozó reprezentatív mintára építő mérések alapján, míg az összranglistán, ahol a több évados sorozatokat is rangsorolják, a 15. helyet érte el - ez utóbbi listán a The Boys 10,6 milliárd perc megtekintéssel szerepel, azonban ez természetesen nem azt jelenti, hogy annak 3. szezonját többet nézték, mint a fantasy első évadát, hiszen a Nielsen mindegyik évad számát egy adatként közli, így a The Boys esetében az első két szezon megtekintései is szerepelnek a listában, vagyis az új nézők, és az újranézők tevékenységei is.
A Prime Video az idei évben eddig a Harlem, a Vadászok és a Vox Machina legendája második szezonját mutatta be, valamint Az olajfúrótorony című szériát, azonban egyik sem ért el akkora népszerűséget a Prime Video saját toplistái, valamint a Nielsen (eddigi) mérései alapján, mint A gyűrűk ura-széria. Holnap a Carnival Row második szezonja próbálhatja meg műfajtársát megszorongatni.
Tavaly novemberben derült ki, hogy a The Lord of The Rings: The Rings of Power, azaz A gyűrűk ura: A hatalom gyűrűi nem csak az újoncsorozatok között számít a Prime Video legsikeresebb sorozatának, de még a veteránokat is nagy fölénnyel pipálta le, többek között az addigi királyt, A fiúkat (The Boys), melynek harmadik évados teljesítményét több tekintetben is túlszárnyalta - mindez Vernon Sanders Deadline-on interjújából derült ki, miután a Global TV for Amazon Studios vezetője elmondta, hogy a széria 25 milliós első napos nézőszáma összességében globálisan már 100 millió fölött van (ez nem azt jelenti, hogy ennyien nézték végig, és az is lehet, hogy az epizodikus nézettségek kumulálását veszik alapnak), miképpen a 24 milliárd percnyi megtekintés is rekordnak számít.
Vernon információit később a Nielsen mérései is alátámasztották, melynek év végi rangsorában a Gyűrűk ura-sorozat 9,4 milliárd perccel a 4. legnézettebb újonc saját gyártású streaming széria volt az amerikai tévés készülékes megtekintéseket monitorozó reprezentatív mintára építő mérések alapján, míg az összranglistán, ahol a több évados sorozatokat is rangsorolják, a 15. helyet érte el - ez utóbbi listán a The Boys 10,6 milliárd perc megtekintéssel szerepel, azonban ez természetesen nem azt jelenti, hogy annak 3. szezonját többet nézték, mint a fantasy első évadát, hiszen a Nielsen mindegyik évad számát egy adatként közli, így a The Boys esetében az első két szezon megtekintései is szerepelnek a listában, vagyis az új nézők, és az újranézők tevékenységei is.
A Prime Video az idei évben eddig a Harlem, a Vadászok és a Vox Machina legendája második szezonját mutatta be, valamint Az olajfúrótorony című szériát, azonban egyik sem ért el akkora népszerűséget a Prime Video saját toplistái, valamint a Nielsen (eddigi) mérései alapján, mint A gyűrűk ura-széria. Holnap a Carnival Row második szezonja próbálhatja meg műfajtársát megszorongatni.