Szekeres Viktor

Novembertől indítják el az olcsóbb Netflixet

Még idén elstartol a reklámokkal támogatott Netflix a nagyobb országokban.

Már az év első felében elkezdték rebesgetni a Disney+ bejelentése után, hogy a Netflix is bevezeti a nagy szolgáltatók közül egyik utolsóként az olcsóbb, reklámos előfizetői csomagját, és most az is kiderült, hogy Amerikában már november elsején lehet havi 7 dollárért előfizetni annak, akinek megéri a majd 50%-os kedvezmény óránként 3-4 perc reklámért cserébe. Az előfizető díjjal egyébként a Netflix még a Disney+ is alávágott, hiszen nálunk havi 8 dollár lesz a decemberben induló olcsó csomag. (Az HBO Max például már tavaly nyáron elindította reklámos csomagját havi 10 dollárért.)

Az amerikai start után pár nappal Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Dél-Koreában, Mexikóban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban is lehetőség nyílik a reklámos csomagra való előfizetésre, ami természetesen semmiben sem befolyásolja azokat, akik maradnak korábbi csomagjaiknál, ezek az új lehetőségek az árérzékenyebb előfizetőket és azokat érintik, akik korábban magasnak vélt havidíjak miatt nem fizettek elő. (A reklámos előfizetésnek nem csak az óránkénti pár perc reklám lesz a hátránya, hanem az előfizetői fiókok számát, az elérhető tartalmak aránya, illetve a legjobb képminőség hiánya.)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!