Szekeres Viktor

Csak jövőre lesz olcsóbb a Netflix

Idén még nem lehet olcsóbban előfizetni a Netflixre.

Hovatovább már minden nagyobb streaming szolgáltató bevezette a reklámokkal támogatott olcsóbb csomagját Amerikában, némelyik eleve reklámos és reklám nélküli díjcsomaggal indult (Peacok, Paramount+), némelyik csak némi lemaradással hozta be a hirdetéseket (HBO Max), és ősszel az USA-ban a Disney+ is lehetőséget ad az előfizetőknek arra, hogy eldöntsék, akarnak-e reklámokat nézni vagy sem. A Netflix azonban a korábbi iparági pletykákkal ellentétben csak 2023 első hónapjaiban fog olcsóbb, reklámokkal támogatott előfizetési lehetőséget kínálni - és akkor sem biztos, hogy globálisan.

Mint ismert, mindennek akkor merült fel a lehetősége komolyan, amikor az idei negyedévet előfizető-vesztéssel zárta a platform. Igaz, a mínuszra csak azért került sor, mert elvesztették az orosz felhasználókat, velük megmaradt volna a növekedés, azonban a cég részvényei nem erre reagáltak, hanem arra, hogy az előfizetői szám alakulása elmaradt az elvárttól. Üröm az örömben a Netflix számára, hogy a II. negyedéves 900 ezres csökkenés (ez az amerikai 1,3 milliós csökkenésből és az Amerikán kívüli 400 ezres növekedésből jött össze) már jobb volt, mint a 2 milliós elvárt mínusz, ami némiképp helyrebillentette a részvény-árfolyamot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!