Szekeres Viktor
A Top Gun 2 reklámköltsége majdnem annyi volt, mint a gyártási költsége
A gyártó stúdió mindent megtett a Top Gun: Maverick sikeréért.
Sokan vélték úgy, hogy a Paramount nagyot kockáztat azzal, hogy hatalmas összegeket költ el a Top Gun: Maverick marketingjére, de minden jel arra mutat, hogy megérte mindez, hiszen a film hatalmas sikernek ígérkezik. A siker értékét ráadásul az is növeli, hogy mindezt olyan légkörben sikerült elérni, melyben manapság csak a szuperhősös képregényfilmek mehetnek biztosra, és a felnőtt közönségre célzott alkotások tarolására vajmi kevés esély van.
Mindez egyébként azt jelentette, hogy a gyártó stúdió a közel sem elszállt 172,5 millió dolláros gyártási költség mellé több, mint 150 millió dollárt költött a film marketingjére, és stúdiós források szerint legalább 410 milliós bevételre lesz szüksége a filmnek, hogy nullszaldóra kijöjjön. Ez pedig a nyitónapi eredmények, valamint a remek kritikák és az ömlengő nézői reakciók láttán igencsak valószínűnek tűnik.
Sokan vélték úgy, hogy a Paramount nagyot kockáztat azzal, hogy hatalmas összegeket költ el a Top Gun: Maverick marketingjére, de minden jel arra mutat, hogy megérte mindez, hiszen a film hatalmas sikernek ígérkezik. A siker értékét ráadásul az is növeli, hogy mindezt olyan légkörben sikerült elérni, melyben manapság csak a szuperhősös képregényfilmek mehetnek biztosra, és a felnőtt közönségre célzott alkotások tarolására vajmi kevés esély van.
Mindez egyébként azt jelentette, hogy a gyártó stúdió a közel sem elszállt 172,5 millió dolláros gyártási költség mellé több, mint 150 millió dollárt költött a film marketingjére, és stúdiós források szerint legalább 410 milliós bevételre lesz szüksége a filmnek, hogy nullszaldóra kijöjjön. Ez pedig a nyitónapi eredmények, valamint a remek kritikák és az ömlengő nézői reakciók láttán igencsak valószínűnek tűnik.