Szekeres Viktor
7 millió dollárba került Michael Bay új filmjének előzetese
A The Ambulance sikerében nagyon bízik a gyártó.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit a Los Angeles Rams vívott a Cincinnati Bengals ellen, s nyert meg az utolsó percekben. Ahogy az lenni szokott, a meccsre hatalmas összegekért lehetett reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna átlagosan 6,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), bár a vége felé már egyes reklámozók csak 7 millióért tudott vásárolni. Így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A korábbi előzetese után Michael Bay új filmje is kapott egy fél perces spotot, amiben szerencsére új jelenetek is vannak.
A film egy 2005-ös dán thriller, az Ambulancen amerikai adaptációja. Az a film anno nagyon érdekes kísérlet volt, hiszen úgy mentek neki, hogy az egész egyetlen helyszínen, egy mentőautóban játszódik, a történet valós idejű, és mindössze 4 karakter van a kocsiban. Az exkluzívan csak moziban bemutatni tervezett Universal-film Amerikában eredetileg február 18-án lett volna először látható, azonban nemrég április 8-ára halasztották a premierjét.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit a Los Angeles Rams vívott a Cincinnati Bengals ellen, s nyert meg az utolsó percekben. Ahogy az lenni szokott, a meccsre hatalmas összegekért lehetett reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna átlagosan 6,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), bár a vége felé már egyes reklámozók csak 7 millióért tudott vásárolni. Így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A korábbi előzetese után Michael Bay új filmje is kapott egy fél perces spotot, amiben szerencsére új jelenetek is vannak.
A film egy 2005-ös dán thriller, az Ambulancen amerikai adaptációja. Az a film anno nagyon érdekes kísérlet volt, hiszen úgy mentek neki, hogy az egész egyetlen helyszínen, egy mentőautóban játszódik, a történet valós idejű, és mindössze 4 karakter van a kocsiban. Az exkluzívan csak moziban bemutatni tervezett Universal-film Amerikában eredetileg február 18-án lett volna először látható, azonban nemrég április 8-ára halasztották a premierjét.