Szekeres Viktor
7 millió dollárba került a Lord of The Rings-sorozat első előzetese
Nemsokára láthatjuk a LOTR-sorozat első trailerjét.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával veszi kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit a Los Angeles Rams vív a Cincinnati Bengals ellen. Ahogy az lenni szokott, a meccsre hatalmas összegekért lehetett reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna átlagosan 6,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), bár a vége felé már egyes reklámozó csak 7 millióért tudott vásárolni. Így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
A fenti videó a szeptemberi premier Gyűrűk ura-sorozathoz, a The Lord of the Rings: The Rings of Powerhöz készített előzetest reklámozza, ami a meccs közben lesz látható először. Ez természetesen nem külön forgatott, mint az előző promó, de annak kapcsán igencsak kitettek magukért a marketingesek, ugyanis nem simán számítógéppel oldották meg a cím kiírását, hanem valóban előállították azt praktikus effektekkel, miképp a lenti videó be is mutatja.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával veszi kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit a Los Angeles Rams vív a Cincinnati Bengals ellen. Ahogy az lenni szokott, a meccsre hatalmas összegekért lehetett reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna átlagosan 6,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), bár a vége felé már egyes reklámozó csak 7 millióért tudott vásárolni. Így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.
A fenti videó a szeptemberi premier Gyűrűk ura-sorozathoz, a The Lord of the Rings: The Rings of Powerhöz készített előzetest reklámozza, ami a meccs közben lesz látható először. Ez természetesen nem külön forgatott, mint az előző promó, de annak kapcsán igencsak kitettek magukért a marketingesek, ugyanis nem simán számítógéppel oldották meg a cím kiírását, hanem valóban előállították azt praktikus effektekkel, miképp a lenti videó be is mutatja.