Szekeres Viktor
Hetek óta a Cápák között a fiatalok kedvenc tévéműsora
Az RTL Klubnak bevált a Cápák között új időpontja.
Az RTL Klub üzleti valóságshow-ja, a Cápák között az első szezonjaiban nem volt túl nézett sorozat, bér tisztességesen szerepelt, de a megújítása évről évre nem volt magától értetődő. A jelek szerint azonban kifizetődött az RTL Magyarország bizalmas, ugyanis a reality már harmadik hete számít a legnézettebb műsornak itthon a kereskedelmi korosztályban.
A Cápák között új szezonjának a harmadik része 17,4%-os lineáris közönségarányt produkált vasárnap 243 ezer nézővel a 18-49 évesek között, míg a teljes lakosság körében 20. lett 668 ezer nézővel. Utóbbi kategóriában a múlt hét legnézettebb tévéműsora a Tények egyik epizódja volt 834 ezer nézővel, mely a 18-49 évesek között csak 10. lett 201 ezerrel. Csatornák tekintetében az RTL Klub végzett az első helyen főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban (14% lineáris SHR), ezzel megelőzve fő riválisát (TV2: 13,5% lineáris SHR).
Az RTL Klub üzleti valóságshow-ja, a Cápák között az első szezonjaiban nem volt túl nézett sorozat, bér tisztességesen szerepelt, de a megújítása évről évre nem volt magától értetődő. A jelek szerint azonban kifizetődött az RTL Magyarország bizalmas, ugyanis a reality már harmadik hete számít a legnézettebb műsornak itthon a kereskedelmi korosztályban.
A Cápák között új szezonjának a harmadik része 17,4%-os lineáris közönségarányt produkált vasárnap 243 ezer nézővel a 18-49 évesek között, míg a teljes lakosság körében 20. lett 668 ezer nézővel. Utóbbi kategóriában a múlt hét legnézettebb tévéműsora a Tények egyik epizódja volt 834 ezer nézővel, mely a 18-49 évesek között csak 10. lett 201 ezerrel. Csatornák tekintetében az RTL Klub végzett az első helyen főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban (14% lineáris SHR), ezzel megelőzve fő riválisát (TV2: 13,5% lineáris SHR).