Szekeres Viktor

Az RTL megint elfenekelte a TV2-t

Rögtönzött online tehetségkutatóval sem tudott mit kezdeni a TV2.

A TV2 lépett először, ami a karanténos műsorokat illet, azonban a #maradjotthon, bár tisztességesen hozott nézettségileg, alulmaradt az RTL Klubos konkurenciával szemben. Az RTL szombaton indította el első karanténos műsorán, a Made in Karantén című online tehetségkutató, amivel könnyedén győzte le a konkurenciát. Így kell minimális költségvetéssel és nézői tartalmakkal korrekt nézettségre szert tenni?

A Made in Karantén premierjét 671 ezren nézték, ami 15,2%-os közönségaránynak felel meg, a 18-49 éves korosztályban pedig a 260 ezer néző 16,7% SHR-t jelentett. A TV2 ellene a Csatahajó című hollywoodi látványfilmet küldte, mely 307 ezer nézőt ültetett le a képernyők elé, köztük 155 ezer fiatal. A közönségarányok 7,1 és 9,6%-osak voltak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Vanek úr #2
    Minden attól függ. Most attól, hogy milyen időben és milyen adást néztél. :)
    Én híradót nézek rajta, meg engem érdeklő filmeket (plusz friss Showder Klub-ot). Azokat nem tudják elrontani. :)
    Bár, ha a konkurencia TV2-t nézem, akkor mégis, mert ott hiába vannak olyan sorozatok, amik érdekelnének, ha össze-vissza adják a részeket (még akár évadokon belül is); és teljesen kiszámíthatatlanul érkezik egy-egy újabb évad.
  • b-type #1
    Nagyon komoly az a presszió ami a tévékből érkezik, pár évig nem néztem, csak sportműsor, illetve net (meg visszaszoktunk a rádióra), aztán úgy adódott hogy egy délelőtt hallgattam/néztem asszem az RTL klubbot.
    Tök fura élmény volt, eszméletlen alacsony a színvonal, ha ez egyáltalán elhelyezhető rajta.