Szekeres Viktor

Horrorfilm tévés előzeteseire talán még sosem költöttek ennyit

A Super Bowl alatt nem gyakran reklámoznak horrort.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A lenti videó a Scary Stories to Tell in the Dark című horrorfilm négy rövid teaserjét mutatja meg.


A film pár tiniről fog szólni, akiknek meg kell oldaniuk a kisvárosukban történő ronda halálesetek rejtélyét. A filmet az az André Øvredal rendezheti, aki korábban remek munkákat tett le az asztalra, például a The Autopsy of Jane Doe-t, illetve a Trollhuntert, a szkriptet pedig Daniel és Kevin Hageman írta, a producer pedig Guillermo Del Toro. Az amerikai premier dátuma augusztus kilencedike.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!