Szekeres Viktor
Elő-előzetest kapott A szolgáló lány meséjének idei folytatása
Már most belenézhetünk a The Handmaid's Tale 3-ba.
Hollywoodban az elmúlt években szokássá vált, hogy egyes sikerfilmek reklámja is reklámot kapjon. Ez azt jelenti, hogy a küszöbön lévő előzetes premierjének dátumát a stúdiók marketingesei egy afféle elő-előzetessel hirdetik, így generálva egy kis hype-ot a reklámnak, mely jó eséllyel ekképp jobban is fog teljesíteni. Persze efféle húzással általában csak a legnagyobb filmek élnek, de úgy tűnik, hogy most már a sorozatoktól sem teljesen idegen ez a megoldás.
A Hulu például úgy döntött, hogy A szolgálólány meséje, azaz a The Handmaid's Tale harmadik szezonos Super Bowl-előzetesét beharangozza a fenti előzetessel. Érdekes taktika, de valójában nem valószínű, hogy bárki ezért megnézné a Super Bowl, főleg, hogy nem is lehet tudni, hogy melyik reklámszünetben megy majd le a reklám, ami a leadást követően természetesen azonnal elérhetővé válik a neten is.
Hollywoodban az elmúlt években szokássá vált, hogy egyes sikerfilmek reklámja is reklámot kapjon. Ez azt jelenti, hogy a küszöbön lévő előzetes premierjének dátumát a stúdiók marketingesei egy afféle elő-előzetessel hirdetik, így generálva egy kis hype-ot a reklámnak, mely jó eséllyel ekképp jobban is fog teljesíteni. Persze efféle húzással általában csak a legnagyobb filmek élnek, de úgy tűnik, hogy most már a sorozatoktól sem teljesen idegen ez a megoldás.
A Hulu például úgy döntött, hogy A szolgálólány meséje, azaz a The Handmaid's Tale harmadik szezonos Super Bowl-előzetesét beharangozza a fenti előzetessel. Érdekes taktika, de valójában nem valószínű, hogy bárki ezért megnézné a Super Bowl, főleg, hogy nem is lehet tudni, hogy melyik reklámszünetben megy majd le a reklám, ami a leadást követően természetesen azonnal elérhetővé válik a neten is.