Szekeres Viktor

Durva dinóakció a Jurassic World 2 új előzetesében

Egyre többet mutatnak a Jurassic World 2-ből.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs óriási touchdown párbajt hozva, több, mint egy tucat SB-rekordot megdöntve az utolsó másodpercig kiélezett maradjon. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna körülbelül 5,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így legtöbben igazán igyekeztek kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.


A Universal például jóval több, mint 5 millió dollárt szált a Jurassic World folytatásának reklámjára, mely pár óra alatt 3 millió megtekintésnél jár már a YouTube-on, de minden bizonnyal a 100 milliós tévés tábor számított prioritásnak. Az ember egyébként azt hinné, hogy ha van film, aminek nem kell reklám, akkor a Fallen Kingdom az, hiszen a Jurassic World itthon és a világon is a minden idők legnagyobb bevételét termelő alkotások közé került be. Amerikában például 652 millió dollár hozott, de világszerte is több, mint 1 milliárdot, így összességében csak három alkotás mondhatja el magáról a filmes történelemben, hogy több pénzt termelt volna.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • bmw #1
    Nem biztos, hogy kellene ezt eroltetni amig nincs sztori.....
    most komolyan.... tamad a vulkan? lol.....