Szekeres Viktor
A Pacific Rim 2 marketingesei a Transformers-rajongókat veszik célba
Az új Pacific Rim-plakátok láttán az átlagember a Transformers-sorozatra fog asszociálni.
Miután az első Pacific Rim-film és a legutóbbi Transformers is eléggé leszerepelt Amerikában, így némiképp meglepő, hogy a Pacific Rim: Uprising, azaz a Tűzgyűrű: Felkelés új plakátjáról csak az jön le, hogy egy óriásrobotos filmről van szó - amiben nincsenek akkora sztárok. Ebből persze következik az is, hogy a gyártó lemondott az amerikai piacról, inkább a nemzetközire koncentrál, azon belül is Kínára, még akkor is, ha az ottani bevételnek jóval kisebb hányada folyik vissza a stúdió zsebeibe, mint például Európából.
Aki az adatokra kíváncsi: Amerikában csupán 102 millió dollárt hozott a Tűzgyűrű, viszont a világ többi részén viszont 309 milliós bevételre tett szert, amiből csak Kína 112 millióval részesedett, így talán az sem meglepő, hogy az ázsiai országban a filmet nem a Universal fogja forgalmazni, ellenben a világ minden más országába ők juttatják el a filmet. Hozzánk a Lázadás április ötödikén érkezik meg.
Miután az első Pacific Rim-film és a legutóbbi Transformers is eléggé leszerepelt Amerikában, így némiképp meglepő, hogy a Pacific Rim: Uprising, azaz a Tűzgyűrű: Felkelés új plakátjáról csak az jön le, hogy egy óriásrobotos filmről van szó - amiben nincsenek akkora sztárok. Ebből persze következik az is, hogy a gyártó lemondott az amerikai piacról, inkább a nemzetközire koncentrál, azon belül is Kínára, még akkor is, ha az ottani bevételnek jóval kisebb hányada folyik vissza a stúdió zsebeibe, mint például Európából.
Aki az adatokra kíváncsi: Amerikában csupán 102 millió dollárt hozott a Tűzgyűrű, viszont a világ többi részén viszont 309 milliós bevételre tett szert, amiből csak Kína 112 millióval részesedett, így talán az sem meglepő, hogy az ázsiai országban a filmet nem a Universal fogja forgalmazni, ellenben a világ minden más országába ők juttatják el a filmet. Hozzánk a Lázadás április ötödikén érkezik meg.