Szekeres Viktor
Jól indult az RTL új csatornája
Az RTL Gold első nekifutása sikeres volt.
Július 3-án, hétfőn indította útjára az RTL Magyarország az RTL Gold nevű csatornáját, mellyel az 1%-os közönségarány átlagos elérését célozta meg. A hazai televíziós piacon az RTL szerint (és valójában is) egyedülálló műsorstruktúrával induló csatorna már az első napján kiváló nézettséget hozott. A főműsoridőben, kiemelt időpontban adott Legyen Ön is milliomos 2,5 százalékos közönségarányt ért a 18-49-es korosztály körében. Szintén csatornaátlag felett teljesített az 1 perc és nyersz!, ami 2 százalékot produkált a 19 órás sávban, míg A széf este 21 órakor ért el 1,6 százalékot a kereskedelmi célcsoportnál.
A csatorna első saját gyártású műsora, az Anikó Show kiemelkedő, 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, de a Mónika délutáni ismétlései is jók voltak 2,5%-os SHR-re. Az RTL Gold közönségaránya a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva is kiegyensúlyozott volt, előbbi esetben a 18-49-es korosztálynál 1,6 százalékot, utóbbinál 1,7 százalékot ért el.
Július 3-án, hétfőn indította útjára az RTL Magyarország az RTL Gold nevű csatornáját, mellyel az 1%-os közönségarány átlagos elérését célozta meg. A hazai televíziós piacon az RTL szerint (és valójában is) egyedülálló műsorstruktúrával induló csatorna már az első napján kiváló nézettséget hozott. A főműsoridőben, kiemelt időpontban adott Legyen Ön is milliomos 2,5 százalékos közönségarányt ért a 18-49-es korosztály körében. Szintén csatornaátlag felett teljesített az 1 perc és nyersz!, ami 2 százalékot produkált a 19 órás sávban, míg A széf este 21 órakor ért el 1,6 százalékot a kereskedelmi célcsoportnál.
A csatorna első saját gyártású műsora, az Anikó Show kiemelkedő, 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, de a Mónika délutáni ismétlései is jók voltak 2,5%-os SHR-re. Az RTL Gold közönségaránya a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva is kiegyensúlyozott volt, előbbi esetben a 18-49-es korosztálynál 1,6 százalékot, utóbbinál 1,7 százalékot ért el.