Szekeres Viktor

Itthon is csúnyán leszerepelt az FPS-akciófilm

Csak a szánk volt nagy, nem is érdekelt minket a Hardcore Henry.

Hiába a netes hype, hiába a fesztiválvetítést követő remek kritikák, hiába az amerikai premierrel egy időben megtartott hazai bemutató, a Hardcore Henry abszolút hidegen hagyta a magyar nézőket is. A Vertigo Media által forgalmazott non stop, abszolút történetmentes és kissé repetitív akcióorgia itthon a 8. helyen debütált a hétvégi mozis bevételi toplistán.


A Hardcore Henryt 32 magyar moziban kezdték el játszani, azonban csütörtöktől vasárnapig mindössze 5 708 jegyet adtak el ezekre, ami 8,2 millió forint bevételt jelentett a forgalmazónak és a multiplexeknek. Mindez persze azok után nem annyira meglepő, hogy Amerikában sem lett túl sikeres a film: ott 5,1 millió dolláros nyitóhétvégét produkált. Eddig egyébként nemzetközileg 2,1 milliós bevételt ért el Ilya Naishuller agymenése.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jawarider #14
    Már az előzetesből is átjött...
  • StoneCold7 #13
    Honorálni minek? Csak mert valami új? Szerintem nem új kéne, hanem egyszerűen csak jó filmeket kéne csinálni, és ennyi. Olyasmiket, mint a Harcosok klubja, Blöff, Keresztapa, Ponyvaregény stb stb. Nem új kéne, hanem csak legyen jó. Ne látványorgia legyen, ne szar vagy semmilyen sztori legyen, ne szar B színészek legyenek, hanem csak legyen jó minden, ennyi. Nem új kell... De amíg a Halálos Iramban meg Marvel színvonalon mennek a dolgok, addig halott a dolog. Persze ha csak a pénzt nézzük, akkor nincs gond.
    De ha már nem tudnak jó filmet csinálni, akkor jönnek ezek az agyament dolgok.
  • Anonymusxx #12
    Nem csoda, egy ilyen valami miért kéne érdekelné az embereket?
  • lammaer #11
    Amúgy ez nem kickstarteres film volt? (szóval bukni nem bukik a készitő mert előre ki volt fizetve)
  • Zombee #10
    Itt az SG-n is volt róla hír korábban is. Szerintem elég jól elért a célközönséghez a reklám. Csak a célközönség nem volt rá vevő.
  • Zombee #9
    A szerb statisztikákban meg fogsz látszani?
  • kalapos01 #8
    Ja, és nyilván a forgalmazónak nem jutott eszébe reklámozni. Voltak plakátok bőven, mozikban ment az előzetes, a magyar trailereket több tízezren látták a youtube-on, csomó pozitív kommentet kapott. Attól, hogy te nem hallottál róla, mások még hallottak, és beszéltek róla.

    Talán a Robinson Crusoe-ról vagy A főnökről többet hallottál, amiket ezzel a filmmel párhuzamosan még bemutattak, és sikeresebbek lettek?
  • AcsMarci #7
    Én megnéztem. Kár volt azért az ezer valahány forintért is. Mint egy youtube-ra felrakott FPS-játék felvétel, csak gyengébb szöveggel.
  • Palinko #6
    az igaz, de akkor se kerülnék be a magyarországi mozis statisztikába ha itt szerbiában ahol lakom elmennék moziba :D utoljára a gyűrűk urára mentem el :D
  • Nortai #5
    0 marketinggel ne csodálkozzunk ezen, büdzséje se veri az eget. Tegnap mondtam ismerősnek Ő is akkor hallott Róla először és majd meg is nézzük ha még adják jövőhéten.