Szekeres Viktor
Egyre jobban kedvelik a magyarok az RTL csatornáit
Az RTL-es csatornák közönségaránya nőtt 2015-ben.
Az RTL Magyarországhoz tartozó 8 csatorna átlagos főműsoridős kumulált közönségaránya a piac folyamatos fragmentációjának ellenére nőtt 2015-ben - adta közre a tévévállalat. A zászlóshajó természetesen továbbra is az RTL Klub, mely tavaly 337 estét nyert meg a 18-49-es korosztály körében, a kereskedelmileg fontos esti időszakban, a többin a TV2 és a Duna osztozott.
Az RTL Klub, RTLII, Cool, Film+, Film+2, Muzsika TV, RTL+ és Sorozat+ alkotta csatornacsalád a kereskedelmileg fontos korosztályt vizsgálva a 2014-es évhez képest növekedést produkálva, 36,9 százalékos átlagos, kumulált közönségarányt ért el. Míg az RTL Magyarország erősödött, addig a TV2 Csoport (TV2, FEM3, PRO4, SuperTV2) 2,3 százalékpontot gyengülve csupán 15,1 százalékos kumulált közönségarányt produkált a 18-49-es korosztálynál, főműsoridőben.
Az RTL Magyarországhoz tartozó 8 csatorna átlagos főműsoridős kumulált közönségaránya a piac folyamatos fragmentációjának ellenére nőtt 2015-ben - adta közre a tévévállalat. A zászlóshajó természetesen továbbra is az RTL Klub, mely tavaly 337 estét nyert meg a 18-49-es korosztály körében, a kereskedelmileg fontos esti időszakban, a többin a TV2 és a Duna osztozott.
Az RTL Klub, RTLII, Cool, Film+, Film+2, Muzsika TV, RTL+ és Sorozat+ alkotta csatornacsalád a kereskedelmileg fontos korosztályt vizsgálva a 2014-es évhez képest növekedést produkálva, 36,9 százalékos átlagos, kumulált közönségarányt ért el. Míg az RTL Magyarország erősödött, addig a TV2 Csoport (TV2, FEM3, PRO4, SuperTV2) 2,3 százalékpontot gyengülve csupán 15,1 százalékos kumulált közönségarányt produkált a 18-49-es korosztálynál, főműsoridőben.