Szekeres Viktor

Egyre jobban kedvelik a magyarok az RTL csatornáit

Az RTL-es csatornák közönségaránya nőtt 2015-ben.

Az RTL Magyarországhoz tartozó 8 csatorna átlagos főműsoridős kumulált közönségaránya a piac folyamatos fragmentációjának ellenére nőtt 2015-ben - adta közre a tévévállalat. A zászlóshajó természetesen továbbra is az RTL Klub, mely tavaly 337 estét nyert meg a 18-49-es korosztály körében, a kereskedelmileg fontos esti időszakban, a többin a TV2 és a Duna osztozott.

Az RTL Klub, RTLII, Cool, Film+, Film+2, Muzsika TV, RTL+ és Sorozat+ alkotta csatornacsalád a kereskedelmileg fontos korosztályt vizsgálva a 2014-es évhez képest növekedést produkálva, 36,9 százalékos átlagos, kumulált közönségarányt ért el. Míg az RTL Magyarország erősödött, addig a TV2 Csoport (TV2, FEM3, PRO4, SuperTV2) 2,3 százalékpontot gyengülve csupán 15,1 százalékos kumulált közönségarányt produkált a 18-49-es korosztálynál, főműsoridőben.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ElNano #5
    Ja, egyre többen vannak a saját kis migránsaink, akik 700 éve képtelenek voltak integrálódni. Azok néznek ilyen primitív hulladékot... No meg persze a lezüllesztett plebs. De hogy ez mitől elismerés vagy mérce...
  • halgatyó #4
    Kedveli ám a büdös majomf**sz!
    Ez egy bújtatott reklám, hogy még több konformista félállat bámulja a sok sz**t amit a fejébe öntenek.
  • seu #3
    A híradójukon kívül semmi értékelhetőt nem tudnak felmutatni. A többi kereskedelmi csatorna viszont még ennyit sem... :D
  • duke #2
    Primitiv allatok !!!
  • ostoros #1
    Agyhalál tábor.