Szekeres Viktor

Röhejes lett a magyar Steve Jobs-plakát

Semmi különös nincs a hazai Steve Jobs-plakátban, mégis röhejes lett.

A Steve Jobs egyik fő plakátjának tervezői valószínűleg nem számoltak azzal, hogy milyen lesz a marketinganyag összhatása akkor, ha a képre rákerül a kötelező korhatár-karika - a jelek szerint magát Steve Jobsot is elgondolkodtatja a 12-es szám. Persze a plakátnak az a lényege, hogy azt hirdesse, hogy januárban végre mi is láthatjuk a szinte mindenki által agyondicsért, de egyébként szerzett bevétel szempontjából hatalmas csalódást okozó filmet.

A Walter Isaacson könyvén alapuló adaptáció rendhagyó módon mindössze 3 nagyobb jelenetből állna, amelyek valós időben játszódnának - ezekből ismernénk meg az Apple egykori első emberét. A három nagy jelenetre három nagy termékbemutató előtt kerül sor. A filmet a Trainspotting és a Gettómilliomos rendezője, Danny Boyle készítette, a forgatókönyvet pedig az az Aaron Sorkin írta a forgatókönyvet, aki Hollywood egyik legelismertebb írója.

Az életrajzi alkotás főszerepében Michael Fassbendernek nyílik lehetősége a brillírozásra alakítja, de mellette szerepelni fog még Kate Winslet, Seth Rogen, Jeff Daniels, Katherine Waterston és Michael Stuhlbarg is.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RAZOR27 #3
    a legtöbb almafanatik elméjét hivatott reprezentálni ez az üresség :D
  • UUUU #2
    Szerintem meg az a röhejes, hogy ilyen filmeket csinálnak marketing célból.
  • NEXUS6 #1
    Mi ebben a röhejes? Tipikus Apple dizájni, bizonyos tekintetben újszerű, hatalmas felületű, nagy fehér semmi, amit Steve Jobs sikertelenül megpróbál kitölteni.

    Szerintem tök autentikus.
    XD