Szekeres Viktor

Arculatot váltott az MTV

Megújult az MTV. Mármint az egykori zenecsatorna.

Az MTV sajtóközleménye szerint "nézői tartalmakkal vált arculatot a népszerű csatorna". Ez azt fedi, hogy június 25-től megújult, még látványosabb arculattal jelentkezett az adó, mely interaktív módon vonja be a fiatalokat az új imidzs kialakításába: a #MTVbump használatával soha nem látott gyorsasággal kerülhetnek képernyőre a legkreatívabb tévénézők fotói, animációi és videói. A felhasználók által létrehozott tartalmak mellett a csatorna az úgynevezett "Art Breaks" sávban vadonatúj videó tartalmakat sugároz majd, sőt, az MTVs műsorok ajánlója is új látványvilágot kap.

Az arculatváltás nem csak Magyarországra vonatkozik, hanem 160 tévés piacot érint. Az arculatváltó kampányban elsősorban a közösségi média felhasználói vehetnek majd részt. Az Instagramon, a Vine-on és a Twitteren a tag hozzáadásával lehet közzétenni azokat a tartalmakat, amelyeket a feltöltők a képernyőre szánnak. Ezeket szemlézve az MTV csapata választja ki azon felvételeket, fotókat, animációkat és illusztrációkat, amelyek adásba kerülhetnek. Az oldalt minden asztali számítógépen, tableten, mobiltelefonon és laptopon elérhetővé teszik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!