Szekeres Viktor
Megvan az élőszereplős Death Note-mozifilm rendezője
A remekül sikerült The Guest rendezője kezdhet el dolgozni A halállistával. Már csak forgatókönyv kell.
Annak ellenére, hogy a Warner Bros. stúdió már hat éve megvásárolta a Death Note (A halállista) című anime mozifilmes adaptációjának amerikai jogait, az utóbbi időben nem sokat lehetett hallani a projektről. De szerencsére idén végre támadt valami neszezés körülötte, melynek eredményeképp a rendező kiválasztása is megtörtént, legalábbis erről értesült a The Hollywood Reporter.
A lap úgy tudja, hogy az amerikai élőszereplős Death Note-mozifilmet az az Adam Wingard rendezheti, aki 2007-ben készítette el első játékfilmjét, azonban az, mint a további kettő, nem nagyon lett ismert. 2011-ben viszont a You're Next című horrorja már hírnevet és majdnem 20 millió dolláros bevételt hozott számára Amerikában, aminek köszönhetően a VHS-sorozat első és második epizódjába is rendezhetett egy szösszenetet. Tavalyi filmje, a The Guest magasan az eddigi legjobb munkája lett, a sors és a marketing furcsa fintora azonban, hogy Amerikában még 400 ezres bevételt sem ért el, csak nemzetközileg volt említésre méltó a szereplése, mely meghaladta a 2 millió dollárt.
Annak ellenére, hogy a Warner Bros. stúdió már hat éve megvásárolta a Death Note (A halállista) című anime mozifilmes adaptációjának amerikai jogait, az utóbbi időben nem sokat lehetett hallani a projektről. De szerencsére idén végre támadt valami neszezés körülötte, melynek eredményeképp a rendező kiválasztása is megtörtént, legalábbis erről értesült a The Hollywood Reporter.
A lap úgy tudja, hogy az amerikai élőszereplős Death Note-mozifilmet az az Adam Wingard rendezheti, aki 2007-ben készítette el első játékfilmjét, azonban az, mint a további kettő, nem nagyon lett ismert. 2011-ben viszont a You're Next című horrorja már hírnevet és majdnem 20 millió dolláros bevételt hozott számára Amerikában, aminek köszönhetően a VHS-sorozat első és második epizódjába is rendezhetett egy szösszenetet. Tavalyi filmje, a The Guest magasan az eddigi legjobb munkája lett, a sors és a marketing furcsa fintora azonban, hogy Amerikában még 400 ezres bevételt sem ért el, csak nemzetközileg volt említésre méltó a szereplése, mely meghaladta a 2 millió dollárt.