Szekeres Viktor
Már egy Adam Sandler-film is legyőzi a TV2 több 100 milliós valóságshow-ját
A Kellékfeleség jobban érdekelte a fiatalokat, mint a TV2 énekes realityje.
Nem tudta tartósítani a TV2 múlt heti teljesítményét a Rising Starral, pedig akkor a valóságshow nagy győzelmet aratott az X-Faktor ellen. Igaz, a két reality nem egy idősávban volt látható, de egészen eddig a TV2-nek még énekes tehetségkutatóval nem sikerült jobb nézettséget produkálnia az éppen aktuális X-Faktornál. Szombaton, míg az RTL valóságshow-ja 1,225 millió nézőt ültetett le a képernyők elé, addig a TV2-é 1,208 milliót. Természetesen a különbség elhanyagolható, hiszen a hibahatáron mozog, de a legutóbbi 200 ezres differencia semmissé lett.
Ami a TV2 számára igazán ciki lehet, hogy a Rising Star ugyan teljes lakosságban legyőzte a vele egy időben adott Kellékfeleség című Adam Sandler-filmet, a fontos, kereskedelmi korosztályban, vagyis a 18-49 évesek között az RTL Klub aratott fölényes sikert. A fiatalok közül a komédiát 502 015-en választották a Nielsen Közönségmérés szerint, míg a realityt 404 138-an.
A TV2 jobb híján így közleményében azzal vigasztalódik, hogy a műsor énekeseire 99 419-en voksoltak, s az adás végére a Rising Star applikációt már 349 598-an töltötték le.
Nem tudta tartósítani a TV2 múlt heti teljesítményét a Rising Starral, pedig akkor a valóságshow nagy győzelmet aratott az X-Faktor ellen. Igaz, a két reality nem egy idősávban volt látható, de egészen eddig a TV2-nek még énekes tehetségkutatóval nem sikerült jobb nézettséget produkálnia az éppen aktuális X-Faktornál. Szombaton, míg az RTL valóságshow-ja 1,225 millió nézőt ültetett le a képernyők elé, addig a TV2-é 1,208 milliót. Természetesen a különbség elhanyagolható, hiszen a hibahatáron mozog, de a legutóbbi 200 ezres differencia semmissé lett.
Ami a TV2 számára igazán ciki lehet, hogy a Rising Star ugyan teljes lakosságban legyőzte a vele egy időben adott Kellékfeleség című Adam Sandler-filmet, a fontos, kereskedelmi korosztályban, vagyis a 18-49 évesek között az RTL Klub aratott fölényes sikert. A fiatalok közül a komédiát 502 015-en választották a Nielsen Közönségmérés szerint, míg a realityt 404 138-an.
A TV2 jobb híján így közleményében azzal vigasztalódik, hogy a műsor énekeseire 99 419-en voksoltak, s az adás végére a Rising Star applikációt már 349 598-an töltötték le.