Szekeres Viktor
A TV2 tapad az RTL Klubra
Az RTL növelni tudta valóságshow-ja nézettségét, de a TV2 realityjéhez is új nézők csapódtak.
Arról már korábban beszámoltunk, hogy az idei évben tovább apadt az X-Faktor nézettsége, viszont a TV2-es Sztárban sztár új nézőket szerzett. Nos, az egyik folyamat folytatódott az elkövetkező hetekben, a másik trend azonban visszájára fordulni látszik. Az RTL Klub ugyanis az 1,7 millió nézőt vonzó X-Faktor-évadnyitót követően növelte a valóságshow nézettségét, mely múlt szombaton ismét 2 millió fölé kúszott.
Persze a TV2-t sem kell félteni, ugyanis, bár ők amatőrök helyett hírességeket énekeltetnek, itt is nőtt a nézőtábor. Olyannyira, hogy a szezon vasárnap sugárzott harmadik epizódja a csatorna eddigi legnézettebb műsora volt ebben az évben. A TV2-es reality harmadik adásának közönségaránya 31,5% volt a TV2 18-49-es célcsoportban, mely az első rész 24 és a második epizód 29%-os share-je után további gyarapodást jelentett.
Arról már korábban beszámoltunk, hogy az idei évben tovább apadt az X-Faktor nézettsége, viszont a TV2-es Sztárban sztár új nézőket szerzett. Nos, az egyik folyamat folytatódott az elkövetkező hetekben, a másik trend azonban visszájára fordulni látszik. Az RTL Klub ugyanis az 1,7 millió nézőt vonzó X-Faktor-évadnyitót követően növelte a valóságshow nézettségét, mely múlt szombaton ismét 2 millió fölé kúszott.
Persze a TV2-t sem kell félteni, ugyanis, bár ők amatőrök helyett hírességeket énekeltetnek, itt is nőtt a nézőtábor. Olyannyira, hogy a szezon vasárnap sugárzott harmadik epizódja a csatorna eddigi legnézettebb műsora volt ebben az évben. A TV2-es reality harmadik adásának közönségaránya 31,5% volt a TV2 18-49-es célcsoportban, mely az első rész 24 és a második epizód 29%-os share-je után további gyarapodást jelentett.