Szekeres Viktor
Az utolsó pillanatban lett 3D-s a Need For Speed-mozifilm
A premier előtt pár héttel derült ki, hogy 3D-ben is bemutatják a tavasz egyik igen várt filmjét.
Az elmúlt napok egyik nagy filmes meglepetését jelentette egy tweet, melyből kiderült, hogy a Need For Speed-mozifilm 3D-ben is bemutatásra kerül. Igaz, hogy a 3D manapság trendnek számít, sőt, sokan meg is lepődtek, hogy a készítők hagyományos formátumban mutatják be a videójáték mozifilmes adaptációját, de ilyen kései bejelentésre valószínűleg már senki sem számított, így meg is indultak a pletykák, hogy vajon miért döntött a stúdió az utolsó utáni pillanatos 3D-s konvertálás mellett, s hogy nem tartanak-e A titánok harca és Az utolsó léghajlító 3D-s blamáinak megismétlődésétől. (Bár manapság szinte minden 3D-s film konvertált, de nevezett két film nagyon olcsó és rohammunkában készült, látványosan pocsék végeredménnyel.)
Nos, a rendező, Scott Waugh elmondta, hogy a döntés egyáltalán nem az utolsó pillanatban született, hanem még szeptemberben konvertálták át a Need For Speedet. Azonban mivel eredetileg nem 3D-sre tervezte, sosem rajongott térhatásért, s csak egy tesztanyag láttán adta be a derekát, a kampány során nem akarta, hogy a 3D-s aspektus elvonja a nézők figyelmét a klasszikus, hetvenes évek stílusát megidéző autós akciókról, melyeket mindvégig a lehető legkevesebb számítógépes segítség igénybevétele mellett forgattak. (A rendező még hozzátette, hogy 3D-ben egyébként sem tudna forgatni, hiszen párhuzamosan 27 kamerával rögzíti a jeleneteket, így megvalósíthatatlan lenne minden efféle törekvés.)
Az elmúlt napok egyik nagy filmes meglepetését jelentette egy tweet, melyből kiderült, hogy a Need For Speed-mozifilm 3D-ben is bemutatásra kerül. Igaz, hogy a 3D manapság trendnek számít, sőt, sokan meg is lepődtek, hogy a készítők hagyományos formátumban mutatják be a videójáték mozifilmes adaptációját, de ilyen kései bejelentésre valószínűleg már senki sem számított, így meg is indultak a pletykák, hogy vajon miért döntött a stúdió az utolsó utáni pillanatos 3D-s konvertálás mellett, s hogy nem tartanak-e A titánok harca és Az utolsó léghajlító 3D-s blamáinak megismétlődésétől. (Bár manapság szinte minden 3D-s film konvertált, de nevezett két film nagyon olcsó és rohammunkában készült, látványosan pocsék végeredménnyel.)
Nos, a rendező, Scott Waugh elmondta, hogy a döntés egyáltalán nem az utolsó pillanatban született, hanem még szeptemberben konvertálták át a Need For Speedet. Azonban mivel eredetileg nem 3D-sre tervezte, sosem rajongott térhatásért, s csak egy tesztanyag láttán adta be a derekát, a kampány során nem akarta, hogy a 3D-s aspektus elvonja a nézők figyelmét a klasszikus, hetvenes évek stílusát megidéző autós akciókról, melyeket mindvégig a lehető legkevesebb számítógépes segítség igénybevétele mellett forgattak. (A rendező még hozzátette, hogy 3D-ben egyébként sem tudna forgatni, hiszen párhuzamosan 27 kamerával rögzíti a jeleneteket, így megvalósíthatatlan lenne minden efféle törekvés.)