Szekeres Viktor

A tinilányoknál már nem Justin Bieber a menő

A legfrissebb Justin Bieber-film az előző bevételeinek mindössze 7%-át szerezte meg.

Akár bombameglepetésnek is mondható az Amerikában szerdán bemutatott Justin Bieber-dokumentumfilm szereplése a mozikban. A koncertfelvételekkel dúsított Believe ugyanis hétvégén mindössze 2 millió dollár bevételt termelt, ami még akkor is nagyon zsenge, ha hozzávesszük a szerdán és csütörtökön befolyt 2,2 millió dollárt. Az Open Road Films 1037 multiplexben kezdte vetíteni az 5 millió dollárból készült filmet, melyet nem is nagyon reklámoztak, hiszen abban bíztak, hogy a híre komolyabb marketing nélkül is elér a rajongókig.


A Believe teljesítménye a hétvégi amerikai mozis toplistán mindössze a 14. helyre volt elegendő. Összehasonlításképp érdemes megjegyezni, hogy a 2011-es Justin Bieber-doksi, a Never Say Never, melyet ugyancsak Jon Chu rendezett 29,5 millió dolláros nyitóhétvégét produkált, és az amerikai összbevétele 99 millió dollár volt. A Believe csoda lesz, ha 10 millióig eljut. Elemzők szerint az új Bieber-dokumentumfilm iránti érdeklődés hiánya talán azzal magyarázható, hogy az ifjú popsztár viselkedése alaposan megváltozott az utóbbi időkben, és az édesanyák talán már nem szívesen engedik el új koncertfilmjére fiatalabb gyermekeiket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!