Szekeres Viktor
A neten is az RTL Klub uralkodik
Közel kétmillió egyedi látogatója volt az RTL csoport online felületeinek szeptember hónapban. Ezzel az eredménnyel a kilencedik helyet szerezte meg a leglátogatottabb online médiafelületek hazai havi összesített listáján.
A Medián Webaudit adatai szerint az RTL csoport szeptember hónapban 1 906 426 egyedi online látogatót vonzott. Ez a tavalyi év hasonló időszakához képest 21 százalékkal jobb eredményt jelent. A többi adatot összevetve nagyobb látogatottságot produkált az RTL Klub online felülete, mint a konkurens kereskedelmi csatornáé, sőt, a közmédia és az ATV oldalánál is jobb eredményt ért el a hónapban. (Közmédia: 1,24 millió, ATV: 667 ezer, TV2: 581 ezer.)
Ha a csatorna aloldalait nézzük, akkor látni lehet, hogy az X-Faktor oldala 70 százalékos növekedést könyvelhetett el a tavalyi adatokhoz képest (2013: 519 ezer; 2012: 306 ezer), és 31 százalékot javított látogatottságán az RTL Most is (2013: 824 ezer, 2012: 633 ezer). A főoldal, az rtlklub.hu 13 százalékkal több látogatót vonzott (2013: 965 ezer; 2012: 848 ezer) a tavalyi év azonos időszakához képest.
A Medián Webaudit adatai szerint az RTL csoport szeptember hónapban 1 906 426 egyedi online látogatót vonzott. Ez a tavalyi év hasonló időszakához képest 21 százalékkal jobb eredményt jelent. A többi adatot összevetve nagyobb látogatottságot produkált az RTL Klub online felülete, mint a konkurens kereskedelmi csatornáé, sőt, a közmédia és az ATV oldalánál is jobb eredményt ért el a hónapban. (Közmédia: 1,24 millió, ATV: 667 ezer, TV2: 581 ezer.)
Ha a csatorna aloldalait nézzük, akkor látni lehet, hogy az X-Faktor oldala 70 százalékos növekedést könyvelhetett el a tavalyi adatokhoz képest (2013: 519 ezer; 2012: 306 ezer), és 31 százalékot javított látogatottságán az RTL Most is (2013: 824 ezer, 2012: 633 ezer). A főoldal, az rtlklub.hu 13 százalékkal több látogatót vonzott (2013: 965 ezer; 2012: 848 ezer) a tavalyi év azonos időszakához képest.