SG.hu
Az autóiparban erősít a Nokia
A Nokia a 2012-es Párizsi Autószalonon bejelentette, hogy Location & Commerce üzletága bővíti együttműködését hét gyártóval a világ legnagyobb autóipari márkái közül.
Azzal, hogy ötből négy autóban már a Nokia beépített navigációs rendszere található, a finn vállalat az egyetlen olyan gyártó, amely átfogó térképes és navigációs megoldásokat kínál az autóipar szereplői számára a térképes tartalmaktól, a helymeghatározó platformokon keresztül, a térképes alkalmazásokig. A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
Ezek között van az új Mercedes A-osztály , a Pioneer, a Volkswagen Csoport, a Hyundai, a Garmin és a Volvo. A cég közleménye szerint A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
„Igyekeztünk Location & Commerce üzletágunkat és szolgáltatásainkat úgy kialakítani, hogy azokkal mind az autóipari gyártók, mind pedig az iparág többi szereplője kiszolgálhassa ügyfeleit – mondta Bruno Bourget, a Nokia Location & Commerce üzletágának értékesítési és üzletfejlesztési alelnöke. – Az autóvezetők amellett, hogy elvárják, hogy egy navigációs rendszer a lehető legjobb útvonalat ajánlja nekik úti céljuk eléréséhez, az is rendkívül fontos számukra, hogy rendelkezésre álljanak a forgalmi adatok, értesítést kapjanak a közeli látnivalókról, és olyan információkat kapjanak, amelyek megkönnyítik a célba érkezést és a közlekedést. Függetlenül attól, hogy a megszokott napi útvonalról vagy egy hosszabb utazásról van szó, a Connected Car (Adatkapcsolt Autó) navigációs megoldásaink mindenkor biztosítják a szükséges információkat a tájékozódáshoz, ezenkívül pedig folyamatosan olyan funkciókkal állnak az autósok rendelkezésére, melyekkel megkönnyítik és gyorsítják utazásukat.”
A Connected Car koncepciót, amely az autót egy irányító központtá alakítja, egyre több iparági szereplő követi.
Azzal, hogy ötből négy autóban már a Nokia beépített navigációs rendszere található, a finn vállalat az egyetlen olyan gyártó, amely átfogó térképes és navigációs megoldásokat kínál az autóipar szereplői számára a térképes tartalmaktól, a helymeghatározó platformokon keresztül, a térképes alkalmazásokig. A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
Ezek között van az új Mercedes A-osztály , a Pioneer, a Volkswagen Csoport, a Hyundai, a Garmin és a Volvo. A cég közleménye szerint A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
„Igyekeztünk Location & Commerce üzletágunkat és szolgáltatásainkat úgy kialakítani, hogy azokkal mind az autóipari gyártók, mind pedig az iparág többi szereplője kiszolgálhassa ügyfeleit – mondta Bruno Bourget, a Nokia Location & Commerce üzletágának értékesítési és üzletfejlesztési alelnöke. – Az autóvezetők amellett, hogy elvárják, hogy egy navigációs rendszer a lehető legjobb útvonalat ajánlja nekik úti céljuk eléréséhez, az is rendkívül fontos számukra, hogy rendelkezésre álljanak a forgalmi adatok, értesítést kapjanak a közeli látnivalókról, és olyan információkat kapjanak, amelyek megkönnyítik a célba érkezést és a közlekedést. Függetlenül attól, hogy a megszokott napi útvonalról vagy egy hosszabb utazásról van szó, a Connected Car (Adatkapcsolt Autó) navigációs megoldásaink mindenkor biztosítják a szükséges információkat a tájékozódáshoz, ezenkívül pedig folyamatosan olyan funkciókkal állnak az autósok rendelkezésére, melyekkel megkönnyítik és gyorsítják utazásukat.”
A Connected Car koncepciót, amely az autót egy irányító központtá alakítja, egyre több iparági szereplő követi.