Berta Sándor
Együttműködik a Daimler és a Visa
A két fél technológiai partnerséget alakított ki.
A Daimler Mobility és a Visa kooperációjának köszönhetően jövő tavasztól a Mercedes-Benz európai ügyfelei a Visa Delegated Authentication nevű technológiájának köszönhetően közvetlenül a gépkocsijukban ülve, az ujjlenyomatukkal fizethetnek majd különböző termékekért és szolgáltatásokért (parkolás, tankolás stb.). A német autógyártó azt szeretné, ha a járművek maguk is olyan fizetési eszközökké válnának, amelyeknél kétlépcsős azonosítás működik.
Az új lehetőség először Németországban és Nagy-Britanniában lesz elérhető, majd később Európa számos más államában is. A vásárlások hitelesítése és engedélyezése közvetlenül az MBUX nevű multimédia-rendszerben fog megvalósulni.
Antony Cahill, a Visa európai piacokért felelős vezetője kijelentette, hogy mind a tesztekre, mind az ajánlat bevezetésére Európában kerül sor. Mindez kiváló példa arra, hogy a globálisan vezető digitális fizetési szolgáltatók és a gépkocsigyártók következő generációs intelligens megoldásokat fejlesztenek ki az automobil-szektor számára azért, hogy a vezetőknek és az utasoknak egy új hálózatba kötött elektronikus kereskedelmi élményt kínáljanak.
A szakemberek arra számítanak, hogy a következő két esztendőben a hálózatba kötött járművek száma becslések alapján világszerte meghaladja majd a 352 milliót, míg a gépkocsikban végrehajtott tranzakciók volumene 2025-ig elérheti a 86 milliárd dollárt. A Daimler és a Visa nem csupán a zökkenőmentes fizetést akarja lehetővé tenni, hanem növelni szeretné az elérhető ajánlatok számát és javítana a vásárlási élményen is.
A Daimler Mobility és a Visa kooperációjának köszönhetően jövő tavasztól a Mercedes-Benz európai ügyfelei a Visa Delegated Authentication nevű technológiájának köszönhetően közvetlenül a gépkocsijukban ülve, az ujjlenyomatukkal fizethetnek majd különböző termékekért és szolgáltatásokért (parkolás, tankolás stb.). A német autógyártó azt szeretné, ha a járművek maguk is olyan fizetési eszközökké válnának, amelyeknél kétlépcsős azonosítás működik.
Az új lehetőség először Németországban és Nagy-Britanniában lesz elérhető, majd később Európa számos más államában is. A vásárlások hitelesítése és engedélyezése közvetlenül az MBUX nevű multimédia-rendszerben fog megvalósulni.
Antony Cahill, a Visa európai piacokért felelős vezetője kijelentette, hogy mind a tesztekre, mind az ajánlat bevezetésére Európában kerül sor. Mindez kiváló példa arra, hogy a globálisan vezető digitális fizetési szolgáltatók és a gépkocsigyártók következő generációs intelligens megoldásokat fejlesztenek ki az automobil-szektor számára azért, hogy a vezetőknek és az utasoknak egy új hálózatba kötött elektronikus kereskedelmi élményt kínáljanak.
A szakemberek arra számítanak, hogy a következő két esztendőben a hálózatba kötött járművek száma becslések alapján világszerte meghaladja majd a 352 milliót, míg a gépkocsikban végrehajtott tranzakciók volumene 2025-ig elérheti a 86 milliárd dollárt. A Daimler és a Visa nem csupán a zökkenőmentes fizetést akarja lehetővé tenni, hanem növelni szeretné az elérhető ajánlatok számát és javítana a vásárlási élményen is.