Berta Sándor
Los Angelesben teszteli az autonóm autóit a Waymo
A vállalat először próbálja ki a gépkocsijait a kaliforniai városban.
A Waymo közölte, hogy arra kíváncsi, hogy miként illenek az önállóan közlekedő járművei az Amerikai Egyesült Államok második legnagyobb városának közlekedési környezetébe.
A Forbes és a TechCrunch információi alapján a társaság azért választotta ki Los Angelest, hogy elkészítse a város 3D-térképét az autóiba szerelt lézeres LiDAR-szenzorok, digitális kamerák, radarok és számítógépek segítségével. A szakemberek a folyamat során a topográfiai jellemzőkre és az útviszonyokra összpontosítanak.
A Waymo eddig a Szilícium-völgyben és három városban (Phoenix, Pittsburgh, Las Vegas) tesztelte az autonóm gépkocsijait, hogy így tökéletesítse az önvezető járműtechnológiáját. A cég Los Angelesben a Wilshire Boulevard környékén, a koreai negyed és Beverly Hills szomszédságában teszteli az autóit, amelyekben helyet foglalnak a munkatársai, viszont utasokat nem szállítanak. A megszerzett információkat különböző célokra lehet felhasználni, például a meglévő térképek javítására vagy akár új kerékpársávok kijelölésére. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a tesztutak során rögzített adatokat a Waymo átadja-e Los Angeles városának.
A Waymo közölte, hogy arra kíváncsi, hogy miként illenek az önállóan közlekedő járművei az Amerikai Egyesült Államok második legnagyobb városának közlekedési környezetébe.
A Forbes és a TechCrunch információi alapján a társaság azért választotta ki Los Angelest, hogy elkészítse a város 3D-térképét az autóiba szerelt lézeres LiDAR-szenzorok, digitális kamerák, radarok és számítógépek segítségével. A szakemberek a folyamat során a topográfiai jellemzőkre és az útviszonyokra összpontosítanak.
A Waymo eddig a Szilícium-völgyben és három városban (Phoenix, Pittsburgh, Las Vegas) tesztelte az autonóm gépkocsijait, hogy így tökéletesítse az önvezető járműtechnológiáját. A cég Los Angelesben a Wilshire Boulevard környékén, a koreai negyed és Beverly Hills szomszédságában teszteli az autóit, amelyekben helyet foglalnak a munkatársai, viszont utasokat nem szállítanak. A megszerzett információkat különböző célokra lehet felhasználni, például a meglévő térképek javítására vagy akár új kerékpársávok kijelölésére. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a tesztutak során rögzített adatokat a Waymo átadja-e Los Angeles városának.