Napi Online

Az AOL felvásárolja a Huffington Postot

A világ egykori legnagyobb internetszolgáltatójából egyre inkább tartalomszolgáltató és médiaóriássá váló AOL újabb felvásárlást jelentett be: az egyik legnépszerűbb amerikai híroldalt, a Huffington Postot vette meg a cég 315 millió dollárért.

Az oldal az AOL más tematikus híroldalaival és blogjaival (többek között az Engadget, TechCrunch, Moviefone, PopEater, AutoBlog, StyleList tartozik ide) közösen, Huffington Post Media Group néven fog működni, a Huffington Post névadója, és alapítója, Arianna Huffington főszerkesztésével. Az AOL becslése szerint a csoport havi 270 millió olvasót fog elérni a világon, ebből 117 milliót Amerikában.

A Huffington Post 2005-ben indult, két alapítója Arianna Huffington, görög származású újságíró, Michael Huffington republikánus szenátor és olajmilliomos volt felesége, illetve Ken Lerer, az AOL egykori alelnöke. Az AOL pedig a nyolcvanas-kilencvenes években a világ legnagyobb internetszolgáltatója volt.A HuffPo indulását követően pár év alatt óriási népszerűségre tett szert, jelenleg a 30 leglátogatottabb weboldal között van Amerikában, a híroldalak között csak a Yahoo News, a BBC, a CNN, és a New York Times népszerűbb nála.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!