SG.hu
Honlapokat díjazott a Sanoma
Először adtak át Magyarországon pénzjutalmas díjat fiatal online vállalkozóknak. Egymillió forinttal díjazott a Sanoma ígéretes honlapokat.
A harmadik Web 2.0 Symposiumon átadták a Sanoma Szupernóva Díjat. Az összesen egymillió forint értékű díjban a legtehetségesebb feltörekvő online vállalkozások vagy internetes fejlesztéseket készítő magánszemélyek részesülhettek. Az alapító a hazai nyomtatott és internetes lapkiadásban egyaránt piacvezető Sanoma Budapest Zrt., amely az egészséges piac fenntartása érdekében fontosnak tartja, hogy a nagy szereplők segítsék a tehetséges, de még megerősödés előtt álló fiatal online vállalkozókat. A pályázatok elbírálási szempontjai között szerepelt az eredeti ötlet, a dinamikus növekedés, és az életképes kereskedelmi modell felvázolása. A zsűri emellett vizsgálta a tartalom, a megjelenítés és a műszaki kivitelezés minőségét is.
"A Sanoma Szupernóva Díj úttörő kezdeményezés arra, hogy felkaroljunk tehetséges fiatalok által készített honlapokat, amelyek jó ötletre épülő, működőképes üzleti modellt rejtenek magukban" - nyilatkozott Szávuly Krisztián lapigazgató. "A koncepció eredetisége mellett ugyanolyan fontos kritérium, hogy kereskedelmi szempontból megalapozott legyen a vállalkozás" - mutatott rá a lapigazgató.
A szakmai zsűri a félmillió forinttal járó első díjat a www.kreditvadasz.hu weboldalnak ítélte oda. A kreditvadász felsőoktatási közösségi oldal, amelyen regisztrálva a hallgatók egymást segíthetik információkkal, jegyzetek feltöltésével, tapasztalataik megosztásával. A második helyezést és az azzal járó 300 000 forintot a www.mindenki.hu nyerte. Ez szintén közösségi oldal, mely pszichológiai-önismereti kérdésekre adott válaszok alapján hasonlósági térképet készít a felhasználókról, így mindenki megismerkedhet a hozzá leginkább hasonló emberekkel. A harmadik díjazott az www.uzletihalo.hu honlap lett, melynek célja, hogy a cégvezetők, vállalkozók, menedzserek hatékonyan tudják kihasználni kapcsolati tőkéjüket az internet segítségével. A honlaphoz hasonló megoldások már sikeresen működnek külföldön, a zsűri elsősorban a hazai adaptáció minőségét tartotta figyelemreméltónak a díjazáskor.
Mint azt Gerentsér Imre a díj átadása után elmondta, a megmérettetésre összesen 30 honlapot neveztek. "Ez igen jó eredmény, hiszen körülbelül megegyezik azzal a számmal, ahány új honlap marad életképes akár egy évnyi működés után is" - mondta a divízióvezető. A három győztes a pénzjutalom mellett átvehette a Darabos Anita által készített, a nagy energiával és fénnyel fellobbanó, magára nagy figyelmet vonó, szupernóvát szimbolizáló kisplasztikát, valamint a Sanoma vendégeként vehetett részt a Web 2.0 Symposiumon.
A harmadik Web 2.0 Symposiumon átadták a Sanoma Szupernóva Díjat. Az összesen egymillió forint értékű díjban a legtehetségesebb feltörekvő online vállalkozások vagy internetes fejlesztéseket készítő magánszemélyek részesülhettek. Az alapító a hazai nyomtatott és internetes lapkiadásban egyaránt piacvezető Sanoma Budapest Zrt., amely az egészséges piac fenntartása érdekében fontosnak tartja, hogy a nagy szereplők segítsék a tehetséges, de még megerősödés előtt álló fiatal online vállalkozókat. A pályázatok elbírálási szempontjai között szerepelt az eredeti ötlet, a dinamikus növekedés, és az életképes kereskedelmi modell felvázolása. A zsűri emellett vizsgálta a tartalom, a megjelenítés és a műszaki kivitelezés minőségét is.
"A Sanoma Szupernóva Díj úttörő kezdeményezés arra, hogy felkaroljunk tehetséges fiatalok által készített honlapokat, amelyek jó ötletre épülő, működőképes üzleti modellt rejtenek magukban" - nyilatkozott Szávuly Krisztián lapigazgató. "A koncepció eredetisége mellett ugyanolyan fontos kritérium, hogy kereskedelmi szempontból megalapozott legyen a vállalkozás" - mutatott rá a lapigazgató.
A szakmai zsűri a félmillió forinttal járó első díjat a www.kreditvadasz.hu weboldalnak ítélte oda. A kreditvadász felsőoktatási közösségi oldal, amelyen regisztrálva a hallgatók egymást segíthetik információkkal, jegyzetek feltöltésével, tapasztalataik megosztásával. A második helyezést és az azzal járó 300 000 forintot a www.mindenki.hu nyerte. Ez szintén közösségi oldal, mely pszichológiai-önismereti kérdésekre adott válaszok alapján hasonlósági térképet készít a felhasználókról, így mindenki megismerkedhet a hozzá leginkább hasonló emberekkel. A harmadik díjazott az www.uzletihalo.hu honlap lett, melynek célja, hogy a cégvezetők, vállalkozók, menedzserek hatékonyan tudják kihasználni kapcsolati tőkéjüket az internet segítségével. A honlaphoz hasonló megoldások már sikeresen működnek külföldön, a zsűri elsősorban a hazai adaptáció minőségét tartotta figyelemreméltónak a díjazáskor.
Mint azt Gerentsér Imre a díj átadása után elmondta, a megmérettetésre összesen 30 honlapot neveztek. "Ez igen jó eredmény, hiszen körülbelül megegyezik azzal a számmal, ahány új honlap marad életképes akár egy évnyi működés után is" - mondta a divízióvezető. A három győztes a pénzjutalom mellett átvehette a Darabos Anita által készített, a nagy energiával és fénnyel fellobbanó, magára nagy figyelmet vonó, szupernóvát szimbolizáló kisplasztikát, valamint a Sanoma vendégeként vehetett részt a Web 2.0 Symposiumon.