Napi Online
Holnap debütál az Apple iPhone
Holnap délután 6 órakor kezdik árusítani az Egyesült Államokban a média által csak "szupermobilként" bemutatott készüléket, az iPhone-t. Az érdeklődés óriási, a modelleket 499, illetve 599 dolláros áron lehet majd megvásárolni.
Az iPhone ára a memóriakapcitástól függ (az olcsóbb verzió ezer zeneszámot tud majd elraktározni, a drágább ennek dupláját), és nincs benne a kötelező két éves előfizetői díj sem (ez 60-220 dollár havonta).
Szakértők úgy vélik, hogy a belőtt árszint viszonylag magas, ami minden bizonnyal meglátszik majd az értékesítési adatokon is, a becslések szerint az idén 2-3 millió fogyhat a termékből. Az érdeklődés óriási, beszámolók szerint a kiskereskedelmi eladóhelyek előtt egyesek ugyanúgy tábort vertek a minél gyorsabb beszerzés érdekében, mint a Harry Potter-sorozat egy-egy darabjának megjelenésekor.
A Bloomberg beszámolója szerint az iPhone debütálását minden idők legsikeresebb bevezető kampánya előzte meg, a polcokon még meg sem jelent telefonról ugyanis már több szó esett a médiában, mint bármi más piaci start előtt álló termékről korábban. Az Apple mintegy 100 millió dollárt szánt a becslések szerint a bevezetésre.
A gyártón kívül kizárólag az AT&T által árusított iPhone ugyan számos olyan dolgot tud, amit fő riválisai nem, de így is elég kiélezett piaci versenyre lehet számítani. A Nokia, a Sony Ericsson és az LG Electronics is kínál már olyan mobilokat, amelyekkel lehet zenét letölteni az internetről.
Az iPhone ára a memóriakapcitástól függ (az olcsóbb verzió ezer zeneszámot tud majd elraktározni, a drágább ennek dupláját), és nincs benne a kötelező két éves előfizetői díj sem (ez 60-220 dollár havonta).
Szakértők úgy vélik, hogy a belőtt árszint viszonylag magas, ami minden bizonnyal meglátszik majd az értékesítési adatokon is, a becslések szerint az idén 2-3 millió fogyhat a termékből. Az érdeklődés óriási, beszámolók szerint a kiskereskedelmi eladóhelyek előtt egyesek ugyanúgy tábort vertek a minél gyorsabb beszerzés érdekében, mint a Harry Potter-sorozat egy-egy darabjának megjelenésekor.
A Bloomberg beszámolója szerint az iPhone debütálását minden idők legsikeresebb bevezető kampánya előzte meg, a polcokon még meg sem jelent telefonról ugyanis már több szó esett a médiában, mint bármi más piaci start előtt álló termékről korábban. Az Apple mintegy 100 millió dollárt szánt a becslések szerint a bevezetésre.
A gyártón kívül kizárólag az AT&T által árusított iPhone ugyan számos olyan dolgot tud, amit fő riválisai nem, de így is elég kiélezett piaci versenyre lehet számítani. A Nokia, a Sony Ericsson és az LG Electronics is kínál már olyan mobilokat, amelyekkel lehet zenét letölteni az internetről.