Móricz Krisztián
Project Gotham Racing 3 autómodellek
Megoszlik a játékosközönség véleménye, ha arra a kérdésre kell választ adni, hogy melyik a valaha készült legszebb grafikával rendelkező autós játék.
Sokan a Gran Turismo negyedik részét jelölnék meg favoritként, de bizonyára akadna, aki nem ért ezzel egyet. Azonban teljesen mindegy, hogy ki most a legjobb, hiszen új trónkövetelő van a láthatáron, amely természetesen nem csak a megjelenítés rendkívüliségével kíván az élre törni. Egy egészen elképesztő információ került napvilágra a Project Gotham Racing 3 autómodelljeinek részletességéről. Az előző részekben az autók felbontása tulajdonképpen elég szép volt és a kor követelményeinek megfelelt.
A megjelenítéshez modellenként 10 000 poligont használtak fel. Az előzetes bejelentés szerint a harmadik részben ez a szám 80 000-re fog emelkedni. A hírt azonban nemrégiben cáfolták, sőt rákontráztak! Egyes modellek rajzolásához ugyanis átlagosan 96 000 (!) poligont használtak fel a fejlesztők. Az elképesztő számadat úgy jött ki, hogy az eltérő típusok miatt akadt olyan, amelyhez elég volt 85 000, de volt olyan is, amelynek megjelenítéséhez 105 000 kis háromszög volt szükséges. A játékban szereplő egyik autóról a McLaren F1 LM-ről a napokban jelent meg néhány kép, ezeket fentebb láthatjátok. A PGR3 természetesen Xbox 360-ra érkezik.
Sokan a Gran Turismo negyedik részét jelölnék meg favoritként, de bizonyára akadna, aki nem ért ezzel egyet. Azonban teljesen mindegy, hogy ki most a legjobb, hiszen új trónkövetelő van a láthatáron, amely természetesen nem csak a megjelenítés rendkívüliségével kíván az élre törni. Egy egészen elképesztő információ került napvilágra a Project Gotham Racing 3 autómodelljeinek részletességéről. Az előző részekben az autók felbontása tulajdonképpen elég szép volt és a kor követelményeinek megfelelt.
A megjelenítéshez modellenként 10 000 poligont használtak fel. Az előzetes bejelentés szerint a harmadik részben ez a szám 80 000-re fog emelkedni. A hírt azonban nemrégiben cáfolták, sőt rákontráztak! Egyes modellek rajzolásához ugyanis átlagosan 96 000 (!) poligont használtak fel a fejlesztők. Az elképesztő számadat úgy jött ki, hogy az eltérő típusok miatt akadt olyan, amelyhez elég volt 85 000, de volt olyan is, amelynek megjelenítéséhez 105 000 kis háromszög volt szükséges. A játékban szereplő egyik autóról a McLaren F1 LM-ről a napokban jelent meg néhány kép, ezeket fentebb láthatjátok. A PGR3 természetesen Xbox 360-ra érkezik.