Berta Sándor
A játékok felé fordulhat az Amazon?
A kereskedelmi konszern az eddiginél jobban összpontosíthat a jövőben a játékfejlesztésre.
Nemrég vált ismertté, hogy távozik a posztjáról Jeff Bezos, az Amazon alapítója és eddigi vezetője, akit Andy Jassy, az Amazon Web Services (AWS) első embere követ majd a pozícióban. A menedzser tervei közül máris kiderült néhány, azokat a Bloomberg ismertette. Jassy a dolgozóknak küldött e-mailben kifejtette, hogy az Amazon Games Studios folytatni fogja a munkáját és társaság által fejlesztett játékok sikeresek lesznek, ehhez csupán az kell, hogy elég hosszú ideig koncentráljanak azokra. A menedzser hozzátette, hogy a játékfejlesztés továbbra is elsőbbséget élvez majd az óriáscég számára.
Jassy kiemelte, hogy néhány vállalat már az első esztendőben sikeres ezen a területen, míg másoknak több évet is kell várniuk ugyanerre. Az Amazon Game Studios (AGS) az elmúlt 9 esztendőben próbálta meghódítani a saját fejlesztésű termékeivel a játékpiacot, de nem járt sikerrel, ezért új stratégiára van szükség. A vállalkozást 2012 augusztusában alapították és azóta a társaság több milliárd dollárt fektetett bele, valamint két játékot dobott piacra.
Az elsőt, a The Grand Tourt annyira rossznak ítélték a kritikusok, hogy a népszerű értékesítési helyek kínálatából törölték, míg a második, a Crucible a rossz minősége miatt szintén nem hozta el a várt áttörést és az Amazon kivonta a piacról.
Nemrég vált ismertté, hogy távozik a posztjáról Jeff Bezos, az Amazon alapítója és eddigi vezetője, akit Andy Jassy, az Amazon Web Services (AWS) első embere követ majd a pozícióban. A menedzser tervei közül máris kiderült néhány, azokat a Bloomberg ismertette. Jassy a dolgozóknak küldött e-mailben kifejtette, hogy az Amazon Games Studios folytatni fogja a munkáját és társaság által fejlesztett játékok sikeresek lesznek, ehhez csupán az kell, hogy elég hosszú ideig koncentráljanak azokra. A menedzser hozzátette, hogy a játékfejlesztés továbbra is elsőbbséget élvez majd az óriáscég számára.
Jassy kiemelte, hogy néhány vállalat már az első esztendőben sikeres ezen a területen, míg másoknak több évet is kell várniuk ugyanerre. Az Amazon Game Studios (AGS) az elmúlt 9 esztendőben próbálta meghódítani a saját fejlesztésű termékeivel a játékpiacot, de nem járt sikerrel, ezért új stratégiára van szükség. A vállalkozást 2012 augusztusában alapították és azóta a társaság több milliárd dollárt fektetett bele, valamint két játékot dobott piacra.
Az elsőt, a The Grand Tourt annyira rossznak ítélték a kritikusok, hogy a népszerű értékesítési helyek kínálatából törölték, míg a második, a Crucible a rossz minősége miatt szintén nem hozta el a várt áttörést és az Amazon kivonta a piacról.