SG.hu
Arculatot váltott a PayPal
Az online pénzügyi szolgáltató új megjelenése a marketingesek szerint mobileszköz-fókuszú és többcsatornás megközelítést tükröz.
2014 májusától teljesen megújul a PayPal arculata. A cég közleménye szerint az újratervezett logó és megjelenésvilág a szolgáltatás egyszerűségére, megbízhatóságára és biztonságára reflektál a jelenlegi dinamikus, mobileszközökre fókuszáló trendekhez igazodva. A vállalat arculata 2007-ben újult meg utoljára. David Marcus, a PayPal elnöke a következőket nyilatkozta: "Új arculatunk messze túlmutat egy továbbfejlesztett logón. Fő üzenetünk, hogy a PayPal újraértelmezi a pénzhasználat jövőjét azzal, hogy az embereket állítja a középpontba, amit az arculatváltással párhuzamosan induló első globális reklámkapmányunkkal is támogatunk. Hisszük, hogy nem a pénz mozgatja a világot, hanem az emberek" - mondta el az elnök.
Az új arculatot a fuseproject dizájncég készítette. Az egyszerűsített formát használó logó a PayPal felirat mellett kiegészült a "PP" monogrammal is, amely a márkanév rövidítése. A sajtóanyag szerint a megjelenést úgy tervezték, hogy illeszkedjen ahhoz a kihíváshoz, hogy a mai számítógépek és mobileszközök mellett a közeljövőben szinte bármilyen eszközről fizethetünk majd az okosóráktól az okos-szemüvegekig. Az arculat rugalmasan megjeleníthető az okostelefon kijelzőjétől kezdve a 72"-os tv képernyőjéig.
Az arculat tervezésében négy kulcselem játszott szerepet: a PayPal szó hangsúlyosabb megjelenése a "futura" betűtípusnak köszönhetően; a PayPal monogramja; a vibrálóbb színek; valamint a betűk dinamikus dőlésszöge. A két egymásra helyezett "P" monogram nagyobb rugalmasságot biztosít a logó számára kis méretű felületeken. A szavak és a betűk is "italic" betűtípusban maradtak, hasonlóan a korábbi verzióhoz, ami folyamatosságot tükröz, míg a dinamikusabb színek, illetve a betűk éles dőlésszöge a jövőbe mutató megoldásokat jelképezi. Az új arculat globálisan, minden PayPal felületen megjelent, vagy meg fog jelenni az online oldalaktól kezdve a mobilalkalmazásokon át a PayPal checkout gombokig és marketing anyagokig.
2014 májusától teljesen megújul a PayPal arculata. A cég közleménye szerint az újratervezett logó és megjelenésvilág a szolgáltatás egyszerűségére, megbízhatóságára és biztonságára reflektál a jelenlegi dinamikus, mobileszközökre fókuszáló trendekhez igazodva. A vállalat arculata 2007-ben újult meg utoljára. David Marcus, a PayPal elnöke a következőket nyilatkozta: "Új arculatunk messze túlmutat egy továbbfejlesztett logón. Fő üzenetünk, hogy a PayPal újraértelmezi a pénzhasználat jövőjét azzal, hogy az embereket állítja a középpontba, amit az arculatváltással párhuzamosan induló első globális reklámkapmányunkkal is támogatunk. Hisszük, hogy nem a pénz mozgatja a világot, hanem az emberek" - mondta el az elnök.
Az új arculatot a fuseproject dizájncég készítette. Az egyszerűsített formát használó logó a PayPal felirat mellett kiegészült a "PP" monogrammal is, amely a márkanév rövidítése. A sajtóanyag szerint a megjelenést úgy tervezték, hogy illeszkedjen ahhoz a kihíváshoz, hogy a mai számítógépek és mobileszközök mellett a közeljövőben szinte bármilyen eszközről fizethetünk majd az okosóráktól az okos-szemüvegekig. Az arculat rugalmasan megjeleníthető az okostelefon kijelzőjétől kezdve a 72"-os tv képernyőjéig.
Az arculat tervezésében négy kulcselem játszott szerepet: a PayPal szó hangsúlyosabb megjelenése a "futura" betűtípusnak köszönhetően; a PayPal monogramja; a vibrálóbb színek; valamint a betűk dinamikus dőlésszöge. A két egymásra helyezett "P" monogram nagyobb rugalmasságot biztosít a logó számára kis méretű felületeken. A szavak és a betűk is "italic" betűtípusban maradtak, hasonlóan a korábbi verzióhoz, ami folyamatosságot tükröz, míg a dinamikusabb színek, illetve a betűk éles dőlésszöge a jövőbe mutató megoldásokat jelképezi. Az új arculat globálisan, minden PayPal felületen megjelent, vagy meg fog jelenni az online oldalaktól kezdve a mobilalkalmazásokon át a PayPal checkout gombokig és marketing anyagokig.