• dyra
    #62
    A 4-es szint nem önvezetés. Ha nem lesz 5-ös szint szerinted se sokáig akkor nem tudom miről beszélünk.

    Jössz itt nekem, hogy az emberek nem tudnak koncentrálni a vezetésre, telefonoznak közben meg a franc tudja. De majd a 4-es szintű autóval ami bármikor visszaadhatja a vezetést ez megoldódik?!

    Szoktál néha gondolkodni. Még el is felejtenek vezetni aztán ha a gép csipog nemhogy megoldja a szitut még lehet nagyobb bajt is okoz lévén recskázás közben nehéz hirtelen váltani. Lásd Uber autó halálos gázolása. A fickó telefonozott közben.

    Akkor mire jó a 4-es szint a felárért? Vezeti az autót, de úgy hogy én nézem ahogy vezet az autó? Az emberek fele elalszik a volán mellett.

    Az L5 követelményeit meg miért csökkentenék? Mert úgy könnyebb eladni a technológiát?

    Arról nem is beszélve ha felügyelnem kell akkor az érveitek 90% a techologia mellett kuka. Nem tudsz közben dolgozni, se pihenni se semmi. Mivel az emberek nem multitaskingosok.

    Szóval vitázunk arról, hogy egy nem létező megoldás egyszer majd jobb lesz mint az emberek. És nyomod a hülyeségeket, hogy a humanokat kitiltják stb..

    Örület milyen szinten van a gondolkodásod. Eleve Ha most minden autó L4-es lenne 15 év mire az átlagmagyarnak lesz olyan kocsija. Az 2035! De még itt sem vagyunk mert még az eladott autók jó nagy többsége 1-es 2-es szint.

    Adataid nincsenek, bemondásaid vannak. És én sunnyog el a válaszok elől?

    Amit mondasz köszönőviszonyban nincsenek a realitásokkal.

    A Windowst mióta fejlesztik? És mire használjuk? Kb ugyanarra mint 30 éve. Szebb, gyorsabb, többet tud aztán a legtöbben elindítják rajta a célszoftverüket és annyi.

    Az önvezetéshez MI (mesterséges intelligencia, de nem olyan szintű mint a telefonokban amik a szaros képeidet "photoshopolják") kell. Nézz utána mi az. Mert láthatólag foglamad nincs a feladat komplexitásáról.
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2020.07.30. 17:54:31