-
Ssenkradlive #617 Az biztos hogy a 2-ben nem voltak 50m-ként az arcodba repülő sasok, rádugró kigyók, stuccok, kardfogú tigrisek, vércsimoták, f@szomtudja mik még a további részekben, ( a zebrák meg a gnu-k valahogy sosem ugrottak nekem a 2-ben, és szerintem ez így is volt jól. ) engem ezek halálra idegesítettek, se nem kellett levadászgatni őket hogy 3 mókusheréből meg 5 rókapéniszből +3-as nyíltartó tokot készíts, -engem ezek is flusztráltak egy idő után - a gyémántokon kívül, amik a fizetőezközök voltak,( és egy jó részük egyébként direkt komoly fejtöréssel volt csak felszedhető, vagy a térképen olyan "titkos" helyekre juttatott el bázisok közelében ahonnan pl. előnyösebben támadhattál, vagy felmérhettél őrposztokat, akkor még vittek ebbe kreativitást nem csak teleszórták a map-ot minden szirsz@rral...) más gyűjtögetés nem volt, "csak" arról szólt a játék hogy hogyan ismered ki, deríted fel a terepet, hogyan figyeled ki az ellenség mozgását, deríted fel őket hogy ne lepjenek meg, hogy életben is maradj, mert mint mondtam a 2 az a "yolót"-egy két mákos eseten kívül kifejezetten büntette...
( Egyébként a MG Phantom Pain volt az ami ezt a vonalat utána tovább vitte, ott is a kurva nagy map-on "csak" ezt kellett csinálni, megosztó is volt a játék de nekem az is bejött )
Igen, "csak" ennyi volt a 2, csak ehhez volt két nagyon okosan felépített map, meg egy nagyon fasza AI ami kifejezetten ezt támogatta.
A járműveket az egyik pontról a másikra való eljutáshoz kellett használni, nem az agyatlan GTA-zás hoz,( Ami még mielőtt valaki félreértené jó játék, csak más koncepció...)
ezt már akkor is sokan félreértették és telesírták a fórumokat hogy : "há' kilőnek a kocsibó' bazze' " persze hogy ki, ha agy nélkül belehajtasz egy őrposztba vagy járőrbe...
Volt egy felépitett jól működő koncepciója a játéknak, meg igényelte a tanulást, és főleg a végéig folyamatos volt benne a kihívás.
Egy percet sem untam.
Ezekből a 4-5-6-ra semmi nem maradt,csak a mindenféle szirsz@rral "telepöttyözött" -egyébként szép - térképek,ostoba AI, meg végtelenül lebutított tűzharcok, bázisfoglalások.
Akár milyen jól néztek ki, volt bennük látszólag ezer dolog, az 10-ik "bázisfoglalásnál" számomra unalomba fulladt mind, mert semmit sem kellett felderíteni, meggondolni az enemy tök hülye és vak, csak leputtyogtatni őket, és begyüjteni a loot-ot.
Pont a lényeg, a foglalások, a rajtaütések, és a tűzharc lett a leggyengébb része ezeknek a részeknek, egy "hülyegyerekek homokozójává" vált az egész, számomra legalábbis...